כהן ואינגולשטאט החמיצו הזדמנות לשפר עמדות, דרמשטאט ירדה

דרמשטאט
דרמשטאט | Gettimages

רק 1:1 לבווארים מול לברקוזן שניצלה, 90 דקות לשני הישראלים כשטוואטחה ופרנקפורט הפסידו 2:0 לוולפסבורג שבדרך להישארות. צפו ב-1:2 של דורטמונד על הופנהיים

(גודל טקסט)
אינגולשטאט ואלמוג כהן החמיצו הזדמנות גדולה לשפר את סיכויי ההישרדות שלהם כשסיימו ב-1:1 בבית מול לברקוזן, בעוד האורחת – משתתפת קבועה בליגת האלופות בעונות האחרונות, הבטיחה את הישארותה בליגה בעקבות הנקודה ובגלל ששתי יריבות בתחתית הלוהטת המבורג ומיינץ ישחקו ביניהן ביום ראשון.


אחרי שהבטיחה לעצמה אליפות חמישית ברצף במחזור הקודם, קבעה באיירן מינכן גם את זהות היורדת הראשונה – דרמשטאט, לאחר שניצחה 0:1 באליאנץ ארנה למרות הרכב חסר. דווקא אאוגסבורג הקטנה שכבר סומנה כיורדת עשתה עוד צעד להישארות עם 1:1 אצל מנשנגלדבאך. גם וולפסבורג נחלצה מהסכנה לאחר 0:2 בפרנקפורט עם טאווטחה בהרכב.


במשחק על המקום השלישי ניצחה דורטמונד 1:2 את הופנהיים, כשלייפציג הבטיחה מקום מקום בליגת האלופות בעונה הבאה אחרי שהביסה 1:4 בחוץ את הרטה ברלין.


אינגולשטאט – לברקוזן 1:1
אלמוג כהן עלה בהרכב, רשם 90 דקות וראה את חבריו עולים ל-0:1 משער של סבסטיאן קיטל בדקה ה-73 אבל כעבור חמש דקות בלבד קפאה ההגנה הבווארית בכדור  קרן של וונדל הברזילאי וקאי הברץ בן ה-19 נגח פנימה את השוויון שהשאיר את באייר בליגה.


תוצאה מאכזבת נוספת לאלמוג כהן. צילום: Getty
תוצאה מאאכזבת נוספת לאלמוג כהן. צילום: Getty


באיירן מינכן – דרמשטאט 0:1
 
האורחת היתה זקוקה לניצחון כדי לשמור תיאורטית על הסיכוי להגיע למקום ה-16 המוביל למבחנים. האלופה זרקה פנימה שחקנים שמתים להוכיח לקרלו אנצ'לוטי, כמו חואן בארנט, יוזוע קימיך, רנטו סאנצ'ס ואפילו תומאס מולר. ואכן המגן הספרדי ביצע סלאלום לרחבה וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-18. בדקה ה-86 נפסק פנדל לזכות האורחת אבל חליל אלטינטופ החטיא אותו.


פרנקפורט – וולפסבורג 2:0
טוואטחה החלים מהפציעה פתח והשלים 90 דקות אבל מריו גומס השתלט על המשחק עם בישול לדניאל דיואדי בדקה ה-48 ושער משלו בדקה ה-63. 


הרטה ברלין – ר.ב. לייפציג 4:1

השנייה בליגה חזרה לנצח אחרי שתי תוצאות תיקו והפכה לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שמבטיחה מקום בליגת האלופות העונה הראשונה שלה בבונדסליגה. טימו ורנר הלוהט השלים צמד (11 ו-54), ולמרות שעצמי של רני חדירה בדקה ה-85 נתן למארחת תקוות, דייבי זלקה עם צמד משלו (89 ו-92) הבטיח ניצחון.




עונה הבאה הליגת באלופות. לייפציג חוגגת (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי