באיירן מינכן הבהירה: ג'ושוע קימיך לא למכירה

ג'ושוע קימיך
ג'ושוע קימיך | Gettyimages

בגרמניה דווח על עזיבה צפויה של המגן למנצ'סטר סיטי או ללייפציג, אולם הבווארים מיהרו להכחיש ופרסמו כי יפעלו משפטית: "הוא בוודאות ישחק בקבוצה בעונה הבאה"

(גודל טקסט)
 ג'ושוע קימיך נחשב לאחד השחקנים היותר מוכשרים בבאיירן מינכן, בתחילת העונה אף כבש ארבעה שערים תוך מעט יותר מחודש והפך ליקיר האוהדים, אולם דקות המשחק הלכו ופחתו עם הזמן והיום אף פורסם בגרמניה כי הוא צפוי לעזוב למנצ'סטר סיטי או לרד-בול לייפציג, ממנה הגיע ב-2015 לבוואריה.

קימיך אמנם שיחק העונה יותר דקות מאשר בעונה שעברה תחת פפ גווארדיולה, אולם צריך לזכור שפריצתו הגדולה התרחשה תחת הקטאלוני והציפייה הייתה שהוא יזכה להרבה יותר קרדיט, ובגרמניה דיווחו שהוא מאוכזב עד מאוד ממעמדו, פתח בהרכב 20 פעמים בלבד בכל המסגרות, וישמח לשוב ולשתף פעולה עם פפ גווארדיולה שרכש אותו תמורת 8.5 מיליון יורו בזמנו.




אולי הוא מתוסכל מדקות המשחק, אבל לא יימכר (Gettyimages)

 

למרות כל זאת, באיירן מינכן מיהרה להכחיש ונשיא המועדון קרל-היינץ רומניגה הבהיר באמצעות האתר הרשמי: "לג'ושוע קימיך יש חוזה בבאיירן עד 2020 והוא בוודאות ישחק בעונה הבאה בקבוצה". נכתב אף כי המועדון ינקוט בהליכים משפטיים נגד העיתון "שטוטגרטר צייטונג".


סביר להניח כי ג'ושוע קימיך יזכה לקרדיט משמעותי יותר בעונה הבאה גם לאור העובדה שצ'אבי אלונסו והקפטן פיליפ לאם, שניים שקימיך יכול לשחק בעמדותיהם, הודיעו על פרישה מכדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי