רשמית: תומאס טוכל פוטר מדורטמונד שרוצה את לוסיאן פאברה מניס

תומאס טוכל
תומאס טוכל | צילום : GettyImages

מחזיקת הגביע הודיעה על סיום דרכו של המאמן, ובגרמניה דיווחו כי ההחלטה התקבלה בפגישה בת 21 דקות בלבד. השווייצרי מבוקש אך יקר וגם פיטר בוס הוזכר כמועמד

(גודל טקסט)

מחזיקת הגביע הגרמני בורוסיה דורטמונד נערכת לעונה הבאה, והיום (שלישי) הודיעה כי המאמן תומאס טוכל עזב את הקבוצה לאחר שנתיים. "אנו מודים לתומאס טוכל ולצוות על עבודה מוצלחת, אשר הגיעה לשיא בזכיה בגביע, ואנחנו מאחלים לו את הטוב ביותר בעתיד", מסרו השחורים-צהובים.


"בילד" חשף שהפגישה בין טוכל להנהלה נמשכה כ-21 דקות בלבד, והצביע על עובדת היותו המאמן עם ממוצע הנקודות הגבוה בהיסטוריה של הקבוצה שעוזב (2.1 ב-68 משחקים, יורגן קלופ כהשוואה החזיק ב-1.9). מי שמועדף כעת כמאמן הבא הוא לוסיאן פאברה, מאמן ניס. "קיקר" פרסם שהמאמן השווייצרי, לו עבר בהרטה ברלין ומנשנגלדבאך יחתום לשנתיים, אלא שהוא עדיין תחת חוזה בניס ושחרורו יעלה חמישה מליון יורו, סכום אותו לא מוכנים לשלם בזיגנאל אידונה פארק.
 


מי שעוד הוזכר כמועמד הוא פיטר בוס, שהציג עונה נהדרת כמאמן אייאקס, אליה הגיע בקיץ ממכבי תל אביב. הוא חתום בקבוצת הפאר ההולנדית עד 2019. השחורים-צהובים כאמור מחזיקים ממנו והוא נמצא ברשימת האופציות יחד עם ניקו קובאץ' מפרנקפורט ופטר שטגר מקלן.


Borussia Dortmund und Thomas Tuchel gehen getrennte Wege https://t.co/76XrgBKaOQpic.twitter.com/RxdIcTacUY

— POKALSIEGER 2017  (@BVB) May 30, 2017


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי