פברה לא יגיע, בוס קרוב לסיכום בבורוסיה דורטמונד

פיטר בוס
פיטר בוס | AFP

ניס לא משחררת את המאמן השווייצרי, אקס מכבי תל אביב צפוי להחליף את טוכל. גם פאולו סוזה מועמד

(גודל טקסט)
באולימפיאקוס היו מאושרים השבוע שמאמנם ארנסטו ואלוורדה מונה למאמן ברצלונה. האם במכבי תל אביב יוכלו לומר בקרוב את אותו דבר על פטר בוס שאימן אותם בעונת 2015/16? "בילד" מדווח שבוס הוא המועמד המוביל כעת לאימון השוורצגלבן, אחרי שהתברר שמאמן ניס, לוסיאן פברה, לא יגיע.

 

המועדון הצרפתי פרסם הודעה לפיה: "בגלל הזמן הקצר עד תחילת האימונים ב-19 ביוני לא יהיה מו"מ נוסף בין ניס לדורטמונד על שחרור המאמן. הוא תחת חוזה אצלנו עד 2019. כל הזמן אמרנו שהצרכים המקצועיים שלנו קודמים לכסף שנקבל כפיצוי". הבוקר דיברו נציגי ניס עם דורטמונד וסיכמו שהמאמן לא יעבור לגרמניה. יועצו של פברה, רזה פאזלי, אמר ל"בליק" השווייצרי: "המאמן רצה ללכת, אבל חייב לכבד את ההחלטה של ניס".


 

לפי "בילד" כאמור בוס מוביל כמועמד לאמן את דורטמונד והוא מקדים את פטר שטוגר, מאמן פ.צ קלן. בוס, ששיחק בהאנזה רוסטוק ב-1998, מכיר היטב את הבונדסליגה. ההצלחה שלו בקידום חבורת הצעירים של אייאקס וההגעה לגמר הליגה האירופית מלהיבים את ראשי הקבוצה מגלזנקירשן. בכלי תקשורת אחרים אף דווח שההולנדי קרוב לסיכום.

 

גם מועמדותו של פאולו סוזה, שחקן העבר של הצהובים-שחורים ומאמן פיורנטינה בעונה החולפת הוזכרה בימים האחרונים, אבל סיכוייו להתמנות לתפקיד נמוכים.


פיטר בוס. מקריית שלום לזיגנאל אידונה פארק? (AFP)
פיטר בוס. מקריית שלום לזיגנאל אידונה פארק? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי