אנצ'לוטי מתייחס ללבנדובסקי ולסאנצ'ס: "השוק משוגע"

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | AFP

מאמן באיירן מינכן התייצב למסיבת עיתונאים לכבוד פתיחת העונה, דיבר על החלוץ הפולני, אישר כי הוא מעוניין בעוזרים נוצצים ואמר כשנשאל על קשר ארסנל: "אולי נצרף שחקן או שניים".

(גודל טקסט)
 באיירן מינכן החלה היום (שבת) רשמית את עונת 2017/8 מבחינתה, כאשר המאמן קרלו אנצ'לוטי התייצב למסיבת עיתונאים לכבוד האימון הראשון של העונה.

הנבחרת הצעירה של גרמניה זכתה רק אתמול באליפות אירופה עד גיל 21 אלא שבתחרות בפולין לא היו לבווארים נציגים, כך שלמעט מספר שחקנים בגביע הקונפדרציות – במוקד ארתורו וידאל וג'ושוע קימיך שייפגשו בגמר מחר (21:00) בין גרמניה לצ'ילה – מרבית השחקנים התייצבו לאימון הפתיחה, אולם השחקן המדובר ביותר באימון היה דווקא קשר ארסנל, אלכסיס סאנצ'ס.

 



"אני מרוצה מהסגל הקיים, אבל יש לנו זמן עד ל-31.8 לבצע שינויים ויכול להיות שנצרף שחקן או שניים", הבהיר קרלו אנצ'לוטי לפני שהתייחס רשמית לאפשרות שהקשר הצ'ילאני של התותחנים יצטרף, "יש המון שמועות כרגע והשוק די משוגע, אבל באיירן מינכן הוא לא מועדון משוגע", טען כשנשאל מפורשות על קשר ארסנל שחוזהו מסתיים בקיץ הבא.


המאמן האיטלקי גם התייחס לאפשרות שהחלוץ רוברט לבנדובסקי יעזוב והבהיר: "מה אני יכול לומר עליו? הוא שחקן נהדר ואני מברך אותו על עונה פנטסטית. בעולם מושלם לסוכנים לא היה מה לומר".


"השוק כרגע די משוגע". אנצ'לוטי מדבר על כוכביו (Gettyimages)


הרכש היחיד של באיירן מינכן עד כה הוא קורנטין טוליסו שנרכש מליון, ועליו אמר אנצ'לוטי: "הוא הקשר הכי טוב שהיה בשוק. הוא יכול להשלים אותנו בקישור בצורה ממש טובה".


אנצ'לוטי אף הודה במסיבת העיתונאים כי בנוסף לשחקן העבר ווילי סניול שהצטרף לצוות האימון שלו, הוא הציע תפקידים דומים גם לצאבי אלונסו ולפיליפ לאם, שניים שפרשו מכדורגל בסוף העונה האחרונה ועשו זאת כמובן במדי באיירן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי