נשיא האנובר: האליפות כבר נמצאת בכיס של באיירן מינכן

שחקני באיירן מינכן
שחקני באיירן מינכן | Gettyimages

מרטין קינד בן ה-73 פסימי לגבי סיכויי התחרות בבונדסליגה. תומאס מולר על חאמס רודריגס: "יש לו שמאל קטלנית והוא כל הזמן מחפש את החברים"

(גודל טקסט)

באיירן מינכן תצא היום (שני) למסע משחקים בסין וסינגפור במהלכו תפגוש בין היתר את ארסנל, צ'לסי ואינטר, בתור הכנה לעונה הקרובה. אבל לפי הלך הרוח בגרמניה נראה שאפשר לוותר על 2017/18, לפחות בזירה המקומית.

נשיא האנובר, מרטין קינד בן ה-73, חזה בניצחון האלופה בגמר גביע טלקום על ורדר ברמן (0:2) בו חגגו חאמס רודריגס וקורנטין טוליסו הופעות בכורה ואמר ל"בילד": "במקרה פתחתי טלוויזיה. ראיתי אותם משחקים ואמרתי לעצמי 'זהו זה. הבווארים האלה לא מתכוונים לעצור. האליפות כבר בכיס שלהם'".

גם בבאיירן מרוצים מאוד מהיכולת שהפגינה הקבוצה בשני המשחקים הראשונים. הנשיא אולי הנס אמר: "כל שחקן רצה להוכיח למאמן קרלו אנצ'לוטי שמקומו בהרכב וזה מאוד מוצא חן בעיני".

תומאס מולר, שמגיע אחרי עונה קשה, נראה מלא מוטיבציה. החלוץ, שכבש ב-2016/17 תשעה שערים בלבד ב-42 משחקים, אמר: "זו הולכת להיות עונה מרתקת וסיפור מעניין בגלל שיש כל כך הרבה כישרונות בקבוצה". על חאמס רודריגס הוסיף הגרמני: "אתה רואה שהוא מחפש כל הזמן את משחק הצירופים ויש לו רגל שמאל קטלנית. הוא תמיד מסתכל על החבר שלו בקבוצה".

חאמס רודריגס. שמאל קטלנית (gettyimages)
חאמס רודריגס. שמאל קטלנית (gettyimages)

אנצ'לוטי, שספג ביקורות על העונה הראשונה בה לא הצליח בליגת האלופות והפסיד את הגביע, הוסיף: "תומאס מולר היה השחקן המצטיין על המגרש. יש לנו שחקנים מצוינים ואני לא חושב שאנחנו צריכים עוד". חאמס אמר בקצרה: "אני מקווה לזכות בכמה שיותר תארים עם באיירן".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי