מוציא עצבים: נבי קייטה נכנס בשחקן, אימון לייפציג פוצץ

נבי קייטה
נבי קייטה | AFP

הקשר הגינאי שדורש לעבור לליברפול נראה עצבני באימון ותיקל בחריפות את דייגו דמה. המאמן האזנהוטל: "לא נמכור אותו, רוצים לבנות מועדון צמרת"

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)
קשר לייפציג נבי קייטה כנראה כועס על הקבוצה שלו שלא מוכנה לשחררו לליברפול למרות שהמייטירדס מעלים בכל פעם את ההצעה. התסכול שלו גרם לו לתקל בחריפות את חברו לקבוצה דייגו דמה, דבר שגרם לאימון הקבוצה הגרמנית לפיצוץ.


מאמן לייפציג, ראלף האזנהוטל, החליט מיד להפסיק את האימון. קייטה נטש את המגרש כאשר חברו סבל מכאבים חזקים והצוות הרפואי של לייפציג מיהר למגרש לטפל בקשר שנפגע בברכו הימנית וירד מהמגרש כשהוא חבוש.




לייפציג כבר דחתה שלוש הצעות של ליברפול לרכוש את הקשר האחורי הנהדר כשהאחרונה היתה בגובה 70 מיליון יורו. קייטה היה אחת ההפתעות הגדולות בבונדסליגה אשתקד ונבחר לקשר המצטיין בדירוג הקשרים, כשגם אלמוג כהן הגיע גבוה באותו דירוג. הקשר מגינאה כבש שמונה שערים לאחר שהגיע מרד בול זלצבורג בעונה שלפני. הוא נחשב למנוע בקישור ומנווט את המשחק אך גם יודע לכבוש.

RB Leipzig training called off early today after Liverpool target Naby Keita "brutal foul" on team-mate Diego Demme

— Kaveh Solhekol (@SkyKaveh) July 24, 2017


בקיץ הבא ליברפול תוכל לרכוש את קייטה ב-48 מיליון ליש"ט בלבד אחרי שסעיף השחרור שלו ייכנס לתוקף. המנהל המקצועי של לייפציג, ראלף רנגניק, מסרב בכל תוקף למכור את קייטה ואמר: "לא נשחרר שחקן הרכב בקיץ הנוכחי". ראלף האזנהוטל המאמן הוסיף: "אנחנו קבוצה שרוצה לבנות מועדון צמרת בכדורגל העולמי והשגנו משהו בעונה החולפת. אנחנו לא יכולים למכור את השחקנים שלנו ברגע שיקבלו הצעה ראשונה ממועדון מפואר כלשהו". 


מאוחר יותר העלתה הקבוצה בחשבון הטוויטר שלה וידאו של השניים בחדר הטיפולים ונדמה שהפגיעה לא רצינית מדי. קייטה התנצל בכל מקרה על הכניסה.


Naby means no harm Diego #Demme has a message for #DieRotenBullen fans and a special physiotherapist too! pic.twitter.com/t8kccgCJC8

— RB Leipzig English (@RBLeipzig_EN) July 24, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי