חסן סליהמיצ'יץ' מונה למנהל המקצועי של באיירן מינכן

חסן סליהמיצ'יץ'
חסן סליהמיצ'יץ' | צילום: באיירן מינכן, רשמי

קשר העבר הבוסני יחזור למועדון הבווארי בו שיחק תשע שנים וחתם לשלוש שנים: "נתתי הכל למועדון בכל אימון ובכל משחק, וכך אעשה כמנהל מקצועי"

(גודל טקסט)

 אחרי שחיפשה מועמד מתאים לתפקיד כבר יותר משנה, באיירן מינכן הודיעה הערב (שני) רשמית על מינויו של חסן סליהמיצ'יץ' למנהל המקצועי של המועדון.

קשר העבר הבוסני, ששיחק תשע שנים במועדון הבווארי, אמר לאחר שחתם לשלוש שנים: "נתתי הכל למועדון בכל אימון ובכל משחק וכך בדיוק אמלא את תפקידי כמנהל מקצועי. אני מאושר. הקבוצה הגיבה בצורה מאוד חיובית ואם הכל יתחבר, נשיג יחד דברים גדולים".

נשיא המועדון, אולי הנס אמר: "סליהמיצ'יץ' היה פה ברגעים הטובים והקשים. יש לו את כל האמון מהשחקנים, ההנהלה והאוהדים". קרל היינץ רומניגה הוסיף: "עם המינוי של סליהמיצ'יץ', יש לנו במועדון מישהו שמכיר טוב מאוד את באיירן מינכן.

כזכור, תפקיד המנהל המקצועי הוצע בעבר לקפטן הפורש פיליפ לאם ולאחרונה גם לחלוץ העבר מירוסלב קלוזה, אך השניים סירבו. כעת, שחקן העבר הבוסני היה מי שמונה לתפקיד.


סליהמיצ'יץ' עם הנס ורומניגה. "מכיר טוב מאוד את באיירן מינכן" (באיירן מינכן, רשמי)

סליהמיצ'יץ' בן ה-40 החל את את קריירת הבוגרים שלו ב-1995 בהמבורג. כעבור שלוש שנים עבר לבאיירן מינכן במדיה שיחק תשע עונות וזכה בשש אליפויות, ארבעה גביעים, ופעם אחת בליגת האלופות בעונת 2000/01. הבוסני עזב את בוואריה ב-2007 ושיחק גם ביובנטוס ובוולפסבורג בה פרש מכדורגל ב-2012.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי