אנצ'לוטי: סובלים מחוסר איזון, בוס: לא מודאגים מדמבלה

קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי | טוויטר

מאמן באיירן מודע לבעיות לפני הסופר-קאפ מחר (21:30, ישיר בספורט1) מול דורטמונד. ההולנדי, שיערוך בכורה, התייחס לעזיבה אפשרית של הכוכב לברצלונה

(גודל טקסט)
עונת הכדורגל בגרמניה תצא מחר (שבת) לדרך עם משחק הסופר-קאפ בין שתי הקבוצות הגדולות של הבונדסליגה. מחזיקת הגביע בורוסיה דורטמונד – עם אקס מכבי תל אביב פיטר בוס בעמדת המאמן – תפגוש בסיגנל אידונה פארק את באיירן מינכן שכל אחת מגיעה הקיץ עם צרות משלה.


באיירן מינכן עברה קיץ לא קל כשלא שכנעה במשחקי ההכנה וזכורה התבוסה 4:0 שספגה ממילאן. בנוסף, החיזוק הכי נוצץ של הקבוצה, חאמס רודריגס פצוע וייעדר שלושה שבועות ואף יחמיץ את פתיחת הבונדסליגה בעוד שבועיים.בנוסף גם אריאן רובן, מנואל נוייר, ג'רום בואטנג וטיאגו לא כשירים למחר.




המאמן קרלו אנצ'לוטי דיבר במסיבת העיתונאים לפני המשחק והתייחס לבעיות של הקבוצה. "הבעיה שלנו היא באיזון, אנחנו צריכים צריכים לשחק בצורה חכמה, לא כאינדבידואליים ואנחנו נעשה זאת. ההופעות שלנו מול מילאן וליברפול לא היו טובות, חוץ מזה היה בסדר".


מן העבר השני, פיטר בוס מחכה להופעת הבכורה הרשמית שלו, אולם אחרי מעברו של ניימאר ל-פ.ס.ז', ההולנדי נאלץ להתמודד עם השמועות בגין מעברו של אחד מכוכביו הגדולים, עוסמאן דמבלה, לברצלונה. "אנחנו לא מודאגים שהוא יעבור לבארסה", אמר בוס, "אם הייתי צריך לדאוג ממה שעלול לקרות לא הייתי ישן בלילה". לגבי המשחק אמר בוס: "אני לא יכול לחכות לראות את ה'קיר הצהוב' (האוהדים השרופים של דורטמונד). העובדה שהמשחק מול באיירן מינכן הופכת את המפגש למעניין יותר". 


"I am looking forward to the yellow wall!" https://t.co/EicsLFFFltpic.twitter.com/CnhTWPYJ0L

— Borussia Dortmund (@BVB) August 4, 2017






"




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי