צפו בתקציר: באיירן זכתה בסופרקאפ אחרי 4:5 בפנדלים

באיירן מינכן
באיירן מינכן | AFP

אחרי 2:2 בתום 90 דקות, שתי הקבוצות הלכו להכרעה מהנקודה הלבנה. מארק בארטרה החמיץ את הפנדל המכריע ושלח את הבווארים לחגוג. פיטר בוס ודוטרמונד עם עוד הפסד בגמר

(גודל טקסט)

באיירן מינכן זכתה בסופרקאפ הגרמני אחרי שגברה הערב (שבת) בפנדלים 4:5 על בורוסיה דורטמונד של פיטר בוס (2:2 בתום 90 דקות).

המשחק התחיל בצורה מבטיחה עבור שחקניו של ההולנדי, כבר הדקה ה-12 כריסטיאן פולישיץ' חטף כדור מחאבי מארטינס והמשיך עד הסוף כדי לעלות את השוורצגלבן ל-0:1, אך שש דקות לאחר מכן כדור רוחב של יוזואה קימיך מצב את לבנדובסקי שדחק מקרוב והשווה ל-1:1.

בדקה ה-71 פייר אמריק אובמיאנג קיבל כדור עומק מעוסמאן דמבלה והחזיר את היתרון לדורטמונד. כשכבר היה נראה שהסופרקאפ יהיה צהוב שחור, בדקה ה-2:2 עירבובייה ברחבה הסתיימה בבעיטה של קימיך שפגעה במארק בארטרה. הכדור נהדף מהבלם הספרדי ללוקאס פישצ'ק, ומשם לשער עצמי אומלל שקבע 2:2 בתום 90 דקות.

באיירן חוגגת בסיום
באיירן חוגגת בסיום (AFP)

שתי הקבוצות ניגשו להכרעה מהנקודה הלבנה ואחרי שהתוצאה הראתה 4:4 בתום חמש בעיות, סבסטיאן רודי כבש את הבעיטה החמישית. ברטרה ניגש לבעוט את הבעיטה המכריעה אך ביש המזל לא עזב את הבלם הספרדי, והבעיטה נהדפה על ידי סוון אולרייך.

הרכבים
בורוסיה דורטמונד: רומן בורקי, לוקאש פישצ'ק, מארק בארטרה, סוקרטיס, דן אקסל זגאדו (פליקס פסלאק 77), נורי שאהין, גונסאלו קסטרו, מחמוד דאהוד (סבסטיאן רודה 46), כריסטיאן פולישיץ' (מקס פיליפ 90), עוסמאן דמבלה, פייר אמריק אובמיאנג.

באיירן מינכן: סוון אולרייך, יוזואה קימיש, חאבי מרטינס (ניקלאס זולה 60) , מאטס הומלס, ראפיניה, ארתורו וידאל, סבסטיאן רודי, קורנטן טוליסו (רנאטו סאנצ'ס 84), תומאס מולר (קינגסלי קומאן 67), פרנק ריברי, רוברט לבנדובסקי.

בוס. חוזר מזל
בוס. חוזר מזל (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי