צפו בתקציר: 0:2 לבאיירן בברמן, צמד ללבנדובסקי

לבנדובסקי
לבנדובסקי | Gettimages

הפולני הותיר את הבאוורים מושלמים לאחר שני מחזורים. טוואטחה עלה בדקה ה-78 ב-1:0 של פרנקפורט לוולפסבורג. 2:2 ללברקוזן עם הופנהיים, שער מרהיב לשאהין ב-0:2 של דורטמונד על הרטה

(גודל טקסט)
רוברט לבנדובסקי היכה פעמיים בתוך ארבע דקות ובאיירן מינכן הכניעה בחוץ את ורדר ברמן 0:2 ונותרה מושלמת גם אחרי המחזור השני בבונדסליגה (6 נקודות מ-6 אפשרויות). דורטמונד של פיטר בוס עם מאזן מושלם גם כן, הודות ל-0:2 על הרטה ברלין.


לברקוזן, שרוצה להתאושש מעונה גרועה ופתחה את הנוכחית עם הפסד 3:1 לבאיירן באליאנץ ארנה, עדיין מחפשת ניצחון ראשון אחרי 2:2 מול הופנהיים המותשת מצמד המשחקים מול ליברפול בפלייאוף ליגת האלופות. טאלב טוואטחה נכנס לשחק בדקה ה-78 לשחק אבל לא עזר לחבריו באיינטרכט פרנקפורט להיחלץ מ-1:0 בבית מול וולפסבורג.


ברמן – באיירן 2:0
האלופה לא הרשימה אבל כשיש לך את החלוץ הפולני הנהדר אתה יכול להיות רגוע. השער הראשון היה שייך לקינגסלי קומאן שסיבסב בדקה ה-72 את מגיני ברמן מצד ימין הרחבה ושלח לרוחב, לבנדובסקי היה שם במיקום מושלם כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-75 ארבע דקות אחר כך כבר פרץ הפולני בעצמו ממרכז המגרש, זרק מגן ושלח שטוח וחזק פנימה. אז אולי משחקי ההכנה היו צולעים, אבל בינתיים בליגה הבווארים לא מתקשים.



לבנדובסקי. מכונת השערים הפולנית לא עוצרת (Gettyimages)


דורטמונד – הרטה ברלין 0:2

קבוצה נוספת שאחרי שני מחזורי בונדסליגה נהנית ממאזן מושלם היא דורטמונד של פיטר בוס, שהנחילה לאורחת מברלין את הפסדה הראשון העונה משערים של פייר-אמריק אובמיאנג ונורי שאהין, הקשר הטורקי שהיה מי שבישל לאובמיאינג וכבש שער מרהיב שקבע את תוצאת הסיום.


הרטה ברלין פתחה את העונה עם 0:2 חלק על שטוטגרט, אבל היום לא יכולה הייתה להתמודד עם החלוץ מגבון שכבש את השני שלו העונה, וכאמור אחר כך הגיעה פצצה של שאהין מחוץ לרחבה וכדור שפגש את החיבורים, כפי שתוכלו לראות בוידאו להלן:

Screamer from Sahin pic.twitter.com/MBjWnFbdSi

— Billy (@TheWeiglRole) August 26, 2017


לברקוזן – הופנהיים 2:2
מארק הות' שהרשים בצמד המשחקים של האורחים מול המייטירדס (כבש פעמיים כמחליף) קיבל את חולצת ההרכב והמשיך לספק קבלות כשכבש שוב והעניק לקבוצתו נקודה יקרה. יוליאן ברנדט הוכשל ברחבה בדקה ה-32 והמגן הברזילאי וונדל דייק וקבע 0:1 למארחים. אנדריי קרמריץ' סיים בצורה מושלמת מתפרצת בדקה ה-47, אבל קארים בלארבי החזיר את היתרון לקבוצתו בתוך שתי דקות בבעיטה מקרוב. ואז הגיע הגיבור התורן של הופנהיים: קארם דמירביי פרץ משמאל ושלח כדור בחצי גובה והות' הטיס מהאוויר את השער היפה במשחק.


פרנקפורט – וולפסבורג 1:0
ניקו קובאץ' המשיך להעדיף את ג'טרו וויליאמס על פני טוואטחה וההולנדי שבא מפ.ס.וו חטף מהאגף שלו את שער הניצחון של הזאבים. בדקה ה-17 פרץ ז'וז'ואה גילאבוגי באין מפריע מאגף ימין והעביר לדניאל דיואדי שהרשית וקבע את תוצאת המשחק. הישראלי החליף את וויליאמס בדקה ה-78 ולקבוצתו יש רק נקודה אחת עד כה משש אפשריות.


במשחקים נוספים:

שטוטגרט – מיינץ 0:1 (הולגר באדשטובר הוותיק נגח את שער הניצחון בדקה ה-53, סימון טרודה החטיא פנדל למארחים בדקה ה-80)


אאוגסבורג – מנשנגלדבאך 2:2
 (אלפרד פינבוגאסון 1, סרג'יו קורדובה 89; דניס זקאריה 7, אלפרד וונדט 30) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי