החשוד בפיצוץ האוטובוס של דורטמונד יואשם בניסיון רצח

האוטובוס של דורטמונד
האוטובוס של דורטמונד | Gettimages

לפי ה"בילד", חשמלאי מקומי חשוד בפיצוץ האוטובוס של הצהובים-שחורים באפריל האחרון, רגע לפני רבע גמר ליגת האלופות מול מונאקו

(גודל טקסט)

בשנה שעברה, רגע לפני משחק רבע גמר ליגת האלופות בין דורטמונד למונאקו, הופעל מטען בסמוך לאוטובוס של המארחים והבלם מארק ברטרה נפצע, המשחק נדחה ביממה ובסיומו הצהובים-שחורים נכנעו 3:2 בדרך להדחה מליגת האלופות. 

כעת, כארבעה חודשים לאחר מכן, משרד התובע של דורטמונד החליט להגיש כתב אישום נגד סרגיי וו, האחראי לפיגוע שיואשם בניסיון לרצח.

מדובר בחשמלאי שמתגורר באזור, שלטענת המשטרה הכין חומר נפץ מאולתר במטרה לפגוע באוטובוס הקבוצה הוא נצפה בימים שלפני הפיגוע אוסף חומרים על המסלול שצפויה לעשות הקבוצה בדרכה לאצטדיון.


ברטרה. נאלץ לעבור שלושה ניתוחים בידו (מסך)

חוץ מברטרה שנאלץ לעבור שלושה ניתוחים לאיחוי שברים בידו, גם שוטר מקומי שליווה את האוטובוס נפגע. החשוד מכחיש את ההאשמות נגדו ואמר שהיה בחופשה בבית מלון בדורטמונד. המשטרה טוענת שהוא ביצע את הפיגוע כדי להביא לירידות בבורסה ולפי החשד הוא השקיע במניות הקבוצה ורצה שהן יירדו אחרי הפיצוץ.

המשטרה משוכנעת שהאיש הכין חומר נפץ מאולתר בביתו ויש לה ראיות לכך. הוא נצפה כמה ימים לפני הפיגוע אוסף חומר על התנועות של דורטמונד ביום המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי