הנס: סכומי ההעברות המטורפים עלולים להרוס את הכדורגל

אולי הנס
אולי הנס | Gettyimages

נשיא באיירן מינכן תקף את התנהלות הקבוצות הגדולות באירופה בקיץ האחרון: "אין גבולות, אני לא יודע היכן זה ייגמר". מנכ"ל דורטמונד: "הסכומים מעבר לכל דמיון"

(גודל טקסט)

חלון ההעברות הסוער בכל הזמנים יסתיים ביום חמישי ונשיא באיירן מינכן אולי הנס תקף את ההתנהלות של המועדונים הגדולים באירופה. הנשיא הבווארי גילה שיוליאן דרקסלר הוצא להם, אבל הם דחו את הרעיון. לטענתו ענף הכדורגל עלול להיפגע באופן משמעותי בגלל הסכומים הלא הגיוניים.

"אוהדי הכדורגל לא צריכים להסכים לסכומי ההעברה כאלה", אמר הנס בראיון ל"בילד". "אני לא רוצה לקנות שחקן ב-100 מיליון יורו בגלל שלדעתי אין אף שחקן בעולם ששווה את הסכום הזה. אפילו אם היה לי כסף כזה זה לא בא בחשבון לרכוש שחקן בסכום כזה". 

לדעתו של הנס לא נראה שיש סוף לסחרור המסוכן: "כרגע שוק העברות אין לו גבולות. אני ממש לא יודע היכן זה ייגמר, אבל הגענו לשלב בו אנחנו כבר צריכים להיות זהירים בגלל שהשוק עלול להיכנס לסחרור שיפיל בעתיד את כל השוק. הגיע הזמן להציב לזה גבולות".

השחקן הכי יקר שנרכש על ידי באיירן במהלך הקיץ הוא קורנטן טוליסו מליון שעלה 41 מיליון יורו, והגרמנים סירבו לצרף כוכבים נוספים כדי לא לוותר על שחקנים אחרים. "אנחנו עדיין מסוג הקבוצות שיש לשחקנים שלו מחויבות לסמל".

אולי הנס. חושש שהכדורגל יפגע (gettyimages)
אולי הנס. חושש שהכדורגל יפגע (gettyimages)

מנכ"ל בורוסיה דורטמונד הנס יואכים ואצקה הצטרף באופן חלקי לדברים: "אני לא מסכים עם הנס שצריך לתת תקרה להעברות, אבל מסכים איתו שהסכומים שמסתובבים מעבר לכל דמיון. אני לא יכול לומר שהסכומים לא מוסריים, כי בסך הכל מדובר במחירי שחקנים בכדורגל. הכל לפי הביקוש בשוק".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי