אריאן רובן: כשתומאס מולר משחק טוב, אנחנו קבוצה אחרת

תומאס מולר
תומאס מולר | AFP

המאמן קרלו אנצ'לוטי הסיט את הקשר לעמדתו הטבעית מאחורי החלוץ וזכה ממנו לשער ובישול: "נזכה בתארים אם נמשיך ככה". לבנדובסקי סירב להתייחס לדיווחים על מעבר אפשרי לריאל

(גודל טקסט)
באירן מינכן ניצחה אתמול את מיינץ 0:4, כאשר אחד השינויים החשובים שביצע המאמן קרלו אנצ'לוטי היה הסטתו של תומאס מולר לתפקיד הישן, מאחורי החלוץ. זה השתלם כאשר מולר כבש ובישל, ובתקשורת הגרמנית כבר תקפו על כך הבוקר את המאמן האיטלקי שפעם אחר פעם העלה את מולר בתפקידים זרים לו.


"מקווה שניקח את היכולת שלנו מהמשחק הזה למשחקים הבאים ואז יהיה לנו כיף לשחק, נזכה בתארים ויהיו לנו פחות בעיות", אמר מולר בסיום ואריאן רובן הוסיף: "כשמולר משחק טוב, אנחנו קבוצה אחרת שיכולה לנוע בקלות יותר על המגרש". 




פרנק ריברי ורובן חגגו את השער של האחרון בדקה ה-23, בעוד אנצ'לוטי נשאר קפוא במקומו עם הקפוצ'ון על הראש. כשנשאל אחרי המשחק למה לא התחבק איתם אמר: "זה נראה לי שהייתה להם איזו התערבות. אני לא חוגג עם השחקנים אף פעם". בתגובה עקץ רובן את מאמנו שהחליף את ריברי במשחק הקודם: "אני גאה לשחק שמונה שנים עם ריברי שעשה המון, המון טוב לבאיירן כל השנים. היו לו הרבה בעיות אחרי החילוף ואנחנו זקוקים לו בכושר טוב כדי להמשיך לזכות בתארים".

Robben celebrating his goal with Ribery! #FCBM05pic.twitter.com/Rl3jXEXVvr

— Home Bayern (@HomeBayern___) September 16, 2017

החלוץ רוברט לבנדובסקי, שכבש צמד והעלה את מאזנו לחמישה שערים, התייחס לשמועות לפיהן יבקש לעזוב לריאל מדריד:"אני לא מגיב על כל שטות שמפרסמים עלי". גם קרלו אנצ'לוטי הוסיף בנושא: "הידיעות האלה לא מדאיגות אותי. הוא נתן את התשובה הכי טובה על המגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי