צפו בתקציר: הצגה של חאמס ב-0:3 של באיירן על שאלקה

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | AFP

הקולומביאני כיכב עם שער, בישול מהסרטים לוידאל וגם סחט פנדל אותו ניצל לבנדובסקי. לייפציג שוב הפסידה, בבונדסליגה השנייה סיימו אלמוג כהן (90 דקות) ואינגולשטאט ב-2:2 מול דואיסבורג

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בגרמניה יצא הערב לדרך והאלופה באיירן השלימה ניצחון שלישי בכל המסגרות (ומאזן שערים 0:10) אחרי שניצחה בגלזנקירשן את שאלקה 0:3. סגניתה לייפציג כבר עם הפסד שני העונה, 1:0 באאוגסבורג.

מנשנגלדבאך ניצחה  0:2 את שטוטגרט מצמד של רפאל. דיבוק אוריגי כבש שער בכורה במדי וולפסבורג ב-1:1 מול ברמן.

שאלקה – באיירן 3:0
הבאוורים השלימו שלושה ניצחונות ומאזן 0:10 בתוך שבוע (0:3 על אנדרלכט ו-0:4 על מיינץ) והדיבורים על משבר או אכזבה יעלו לאספון בעליית הגג. חאמס רודריגס סידר נגיעת יד של נאלדו ברחבה ורוברט לבנדובסקי קבע 0:1 בפנדל בדקה ה-25. חלפו שלוש דקות והקולומביאני קיבל כדור מקינגסלי קומאן וגלגל בעצמו את ה-0:2. חאמס השלים עם ערב גדול עם בישול אמנותי לארתורו וידאל בדקה ה-75.


קאיובי וגרגוריץ'. אאוגסבורג הכניעה את לייפציג (Getty)


אאוגסבורג – לייפציג 0:1 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
סגנית האלופה כבר עם הפסד שני בחמישה משחקים ועם משחק שלישי ללא ניצחון. המשחק הוכרע כבר בדקה הרביעית: קאיובי שעט ממרכז המגרש לתוך הרחבה והעביר רוחב לאלפרד פינבוגאסון. האיסלנדי המשיך בנגיעה אחורה למיכאל גרגוריץ'. האוסטרי הגיע במהירות ונעץ את הכדור ברשת. ניצחון שלישי רצוף למארחת הצנועה ומקום בצמרת.

מנשנגלדבאך – שטוטגרט 0:2 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
אחרי מחצית ראשונה מאופסת עלתה המארחת בטירוף למחצית השנייה וכבר בדקה ה-57 זכתה ביתרון מוצדק. נתן אוולדי פרץ מימין והעביר כדור בחצי גובה למרחק ורפאל ירה אותו בוולה לרשת, 0:1 גלדבאך. אוהדי שטוטגרט הגיבו באבוקות ביציע שלהם, השופט הפסיק את המשחק לשתי דקות. המשחק חודש והמגמה נמשכה. תורגן הזאר נדחף ברחבה בדקה ה-74 ורפאל דייק מהנקודה הלבנה וחתם את תוצאת המשחק 0:2.


רפאל. צמד חשוב (Getty)


וולפסבורג – ברמן 1:1

דיבוק אוריגי השלים מתפרצת מהירה וקטלנית בדחיקה לשער כבר בדקה ה-26, שער ראשון העונה למושאל מליברפול. פראן ברטלס ניצל הרחקה גרועה בנגיחה של מגן וולפסבורג והמשיך עם הראש פנימה את ה-1:1.

אינגולשטאט השלימה ארבעה משחקי בית ללא ניצחון (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
הבלם המארח הוקה ואל והחלוץ האורח בוריס טאשצ'י סגרו עם צמד כל אחד. האוקראיני פתח במסכת השערים כשבעט בדקה ה-17 כדור שפגע בוואל עצמו וחסר לרשת, 0:1 לדואיסבורג. אלמוג כהן שפתח והשלים 90 דקות ראה את ואל אחראי למהפך עם שערים בדקות 42 ו-54 שהיו די זהים. בשניהם היה מדובר בכדורי קרן כשהבלם הגרמני דוחק בראשו וברגלו מקרוב פנימה וקבע 1:2. אלא שטאשצ'י "עשה אצילי" למארחת והשווה במתפרצת תוך דקה (55), 2:2.


אלמוג כהן. עדיין לא כבש (טוויטר)

אחרי ארבעה משחקי בית הקבוצה של אלמוג כהן עדיין לא טעמה ניצחון וצברה רק שלוש נקודות מ-12 אפשריות. הקשר עצמו, מלך השערים בעונה שעברה עם שבעה לזכות קבוצתו, עדיין מחפש את הראשון שלו העונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי