0:3 לדורטמונד בהמבורג ושער 3,000 שלה בבונדסליגה

אובמיאנג
אובמיאנג | Gettyimages

השוורצגלבן ממשיכים לנפץ שיאים ושמרו שוב על רשת נקייה. קגאווה ואובמיאנג נתנו יתרון, פולישיץ' הוסיף שער היסטורי. 2:3 אדיר להופנהיים, 0:1 לפרנקפורט על קלן, 90 דקות לטוואטחה

(גודל טקסט)
משחקי המחזור החמישי בבונדסליגה המשיכו גם הערב (רביעי), ובמשחק הפותח טאלב טאווטחה ופרנקפורט ניצחו את קלן 0:1. דורטמונד שבה לפסגה עם 0:2 על המבורג. הופנהיים חזרה ל-2:3 אצל מיינץ.



קלן – פרנקפורט 1:0
החבורה של ניקו קובאץ' מתחילה להתרומם עם ניצחון ביתי חשוב. טאלב טוואטחה פתח בתור מגן ורשם 90 דקות. חלוץ הרכש הצרפתי סבסטיאן האלה כבש את השער היחיד בפנדל בדקה ה-22. פרנקפורט קפצה למקום התשיעי, קלן המשיכה את פתיחת העונה הרעה שלה ונותרה במקום האחרון ללא נקודות.


סבסטיאן האלר. כבש את שער הניצחון בפנדל (gettyimages)
 סבסטיאן האלר. כבש את שער הניצחון בפנדל (gettyimages)


המבורג – בורוסיה דורטמונד 3:0

השוורצגלבן של פיטר בוס שבו לפסגה אחרי שבאיירן העפילו זמנית למקום הראשון והמשיכו עם מאזן אדיר של חמישה משחקים ללא ספיגה העונה. בדקה ה-24 שינז'י קגאווה כבש את הראשון מקרוב אחרי עירבוביה ברחבה. פייר-אמריק אובמיאנג נעץ את השני בקלות אחרי רוחב של אנדריי ירמולנקו בדקה ה-63 וכריסטיאן פולישיץ' סגר סיפור בדקה ה-79 עם השער ה-3,000 של דורטמונד בתולדות הבונדסליגה. הקבוצה של ההולנדי משייטת והיחידה בליגות הבכירות שלא ספגה שער עד כה.



קגאווה חוגג, דורטמונד דורסת (Gettyimages)


מיינץ – הופנהיים 3:2

משחק נהדר באופל ארנה הציג קאמבק מרשים של החבורה של יוליאן נגלסמן. קבוצת התחתית ממיינץ עלתה ליתרון כבר אחרי שש דקות דני לאצה ירה שטוח מ-25 מטרים לרשת של אוליבר באומן. מהלך אישי של יושי מוטו היפני העניק 0:2 מפתיע אבל החבורה המפתיעה של נגלסמן לא ויתרה. בדקה ה-23 יוג'ין פולנסקי סידר לנדים אמירי שער מצמק מול רנה אדלר. ממש לפני ההפסקה סנדרו ואגנר איזן וקבע 2:2 אבל זו לא היתה המילה האחרונה. בתוספת הזמן מארק יות' נעץ מהאוויר את שער הניצחון שהשלים מהפך ענק.



ואגנר, מהפך ענק (Gettyimages)


הרטה ברלין – לברקוזן 1:2

החבורה של פאל דרדאיי לא הרשימה בפתיחת העונה אבל לברקוזן היא כבר מזמן לא שם מפחיד. שער נהדר של האוסטרלי מת'יו לקי בדקה ה-16 העניק יתרון ראשון וכעבור שמונה דקות ודאד איבישביץ' התעלל בברנד לנו וסידר לסלומון קאלו שער קל בנגיחה. גם שער של יוליאן ברדנט בדקה ה-84 לא הספיק. לברקוזן ממשיכה להיצמד לחלק התחתון של הטבלה.



מה יהיה? שחקני לברקוזן (Gettyimages)


משחק נוסף:

פרייבורג – האנובר 1:1

(נילס פטרסן 83 / מרטין הרניק 66)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי