בגרמניה מתמוגגים מדורטמונד, בוס: גאה בקבוצה שלי

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים
שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים | AFP

"סופר דורטמונד" נכתב בבילד אחרי ה-0:3 על המבורג של קבוצת ההגנה הטובה בחמש הליגות הבכירות. ההולנדי: "זה היה המשחק הכי קשה שלנו". המנג'ר צורק: "לסכן את באיירן? בסוף היא תמיד ראשונה"

(גודל טקסט)
דורטמונד המשיכה להרשים גם אמש (רביעי) בבונדסליגה עם ה-0:3 על המבורג בחוץ. השוורצגלבן מחזיקים כעת את ההגנה הכי טובה בחמש הליגות הבכירות באירופה כאשר הם לא ספגו שער בחמישה מחזורים. "פיטר בוס בנה סופר דורטמונד" הייתה הכותרת של ה"בילד" שהחמיאה למאמן מכבי תל אביב לשעבר.


דורטמונד מקדימה בנקודה את באיירן מינכן כשלרשותה של מחזיקת הגביע 13 נקודות. גם ההפסד בוומבלי 3:1 בליגת האלופות בשבוע שעבר לא מקלקל את ההד החיובי סביב הקבוצה ומאמנה. בוס כבר עלה לרשימת השיאים של דורטמונד עם הפתיחה הכי טובה של הקבוצה בליגה מבחינת 450 דקות של אי ספיגה ומקבל מחמאות על הגנת הברזל שעיצב. הוא גם המאמן הראשון בבונדסליגה שעושה זאת בעונה הראשונה שלו.




בדורטמונד יש הרגשה שאפשר לרוץ לאליפות העונה. בפעם האחרונה שדורטמונד לא ספגה בצורה כזאת היתה בעונת 2001/2 כשהיא רשמה ארבעה משחקים ו-21 דקות מפתיחת הליגה עם רשת נקייה כשהיא זכתה בסיום אותה עונה באליפות. המבורג שפתחה טוב את העונה בהשוואה לעונות קודמות נאלצה להרים ידיים למרות שעלתה לשחק עם שלושה חלוצים.


המנהל המקצועי של דורטמונד, מיכאל צורק, מרוצה והתייחס גם לסיכויי האליפות למרות שהעונה רק בחיתולים: "שיחקנו טוב מאוד וכבשנו שערים בזמן. אנדריי יארמולנקו הוא תוספת ענקית עבורנו. בכל משחק הוא מבשל או כובש. האם זה אומר שאנחנו יכולים לסכן את באיירן? אתם יודעים איך זה – בסוף באיירן תמיד ראשונה". כריסטיאן פולישיץ' החמיא לבוס: "הוא תמיד דוחף אותנו קדימה. השערים תמיד מגיעים אצלו".


Borussia Dortmund keep another clean sheet to stay top: Peter Bosz becomes the first manager in Bundesliga history… https://t.co/RTixMADmkGpic.twitter.com/k825D2MP0y

— Dortmund_MP (@Dortmund_MP) September 20, 2017


בוס עצמו הודה שהוא מרוצה מהקבוצה: "אני גאה בבחורים. עד כה זה היה משחק הליגה הכי קשה שלנו. לא ציפינו מהמבורג שתעשה עלינו לחץ גדול כזה. אף אחת לא שיחקה נגדנו בצורה כזו גם לא טוטנהאם, אבל אם אתה לא סופג שוב וכובש שלושה שערים במשחק כזה אתה צריך להיות גאה בקבוצה שלך".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי