בילד: לבאיירן צפויה חוויה לא נעימה מול פ.ס.ז'

באיירן מאוכזבת
באיירן מאוכזבת | Getty

התקשורת הגרמנית קוטלת את האלופה אחרי ה-2:2 מול וולפסבורג. אנצ'לוטי יצא להגנת השוער השני שלו: "אולריך טעה אבל הוא לא אשם בתוצאה. היינו איטיים ולא קומפקטיים"

(גודל טקסט)
באיירן מינכן הובילה אתמול 0:2 על וולפסבורג ב"אליאנץ ארנה" וסיימה את המשחק בתיקו 2:2 מאכזב מבחינתה המעלה סימני שאלה לגבי סיכוייה לקחת אליפות חמישית ברציפות ומהווה סימן אזהרה לקראת המשחק המרתק ביום רביעי אצל  פאריס בשלב הבתים של ליגת האלופות.


העיתון "בילד" קטל: "לבאיירן אין שום נשק נגד ניימאר וחבורתו והיא כלל לא מפחידה אתפ.ס.ז'. הבאוורים שמטו יתרון 0:2 בצורה טיפשית ולא בגלל יכול מבריקה של וולפסבורג". אם באיירן תשחק נגד ההתקפה היקרה בעולם כמו ששיחקה נגד הזאבים ב-2:2 זה עלול להיגמר בצורה לא נעימה".




המוליכה בורוסיה דורטמונד שתארח היום (שבת, 19:30 שידור ישיר בספורט2)  יכולה לפתוח פער של שלוש נקודות על באיירן ולהכניס אותה למשבר. המאמן  קרלו אנצ'לוטי שסופג ביקורות מתחילת העונה תקף את שחקניו בסיון המשחק מול דורטמונד. "שיחקנו אטי מדי, בלי אינטנסיביות ולא היינו קומפקטים. לא שלטנו במשחק וזה נגמר בתיקו".


באיירן סבלה מטעות קשה של השוער המחליף סוון אולריך ששיחק במקום מנואל נוייר, ששבר את רגלו השבוע באימון וייעדר לתקופה של כמה חודשים. אולריך רק ליווה במבטו את הפצצה שירה מקסימיליאן ארנולד מ-30 מ'. "אולריך טעה אבל הוא לא אשם בתוצאה. הבעיה היתה שלא שיחקנו כמו קבוצה", הוסיף המאמן האיטלקי.


.@MrAncelotti: "We didn't play like we wanted to. Wolfsburg deserve their point." #FCBWOBpic.twitter.com/jjjk5oHMuC

— FC Bayern English (@FCBayernEN) September 22, 2017


תומאס מולר הגן אף הוא על השוער השני: "אולריך יודע שעשה טעות. זה קורה בכדורגל. הוא התנצל ולא נעשה מזה סיפור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי