בוס זכה לציון 10, מרקו רויס הצהיר: "נזכה באליפות"

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | AFP

דורטמונד התבססה בפסגה בזכות ה-1:6 המוחץ על מנשנגלדבאך ומאמנה, אקס מכבי תל אביב, זכה לשבחים: "אני גאה, זה היה משחק מדהים". הכוכב הפצוע לא היסס להצהיר כוונות

(גודל טקסט)

 פיטר בוס אימן בישראל עד לפני שנתיים, ולמרות שלא הפסיד בליגת העל לא הצליח לסיים את חצי העונה שלו במכבי תל אביב עם תואר. היום הוא כבר המאמן הכי חם בבונדסליגה.

בוס ודורטמונד מובילים את הטבלה בגרמניה עם הפרש שערים מדהים של 1:19 בסיום שישה מחזורים והמאמן זכה הבוקר (ראשון) לציון 10 על ניהול המשחק ב-1:6 המדהים על מנשנגלדבאך אמש. לצהובים-שחורים כבר יתרון שלוש נקודות על פני באיירן מינכן וכבר ביום שלישי הם יארחו את ריאל מדריד בליגת האלופות, בתקווה להמם גם את אלופת אירופה.

בעיתון "בילד" בחרו לפרסם בכותרת "האם דורטמונד כבר צוחקת בדרך אל התואר?" הודות ל-16 נקודות במקום הראשון, כאמור הפרש שערים מדהים 1:19 ונתון משוגע, הרי שבעוד דורטמונד כבשה אתמול שישה שערים, בכל שאר משחקי הליגה הובקע מספר שערים דומה עם שתי תוצאות תיקו מאופסות.


בוס. ציון 10 על השישייה מול גלדבאך (AFP)

בוס אמר אחרי המשחק: "אני גאה, זה היה משחק מדהים עבור האוהדים. יש לנו חלוצים מצוינים, אבל דורטמונד היא יותר מאשר פיליפ ואובאמיאנג. צריך למחוא כפיים לשחקנים ששיחקו בצורה כזאת שלושה ימים בלבד אחרי המשחק נגד המבורג. השחקנים שבנו את המצבים לשערים שיחקו מושלם ולכן מבחינתי זה היה משחק קבוצתי נפלא". מרקו רויס הפצוע נשאל באיזה מקום תסיים דורטמונד העונה ולא היסס כשאמר: "במקום הראשון".

מקסימיליאן פיליפ, התגלית החדשה של דורטמונד, כבש צמד ופייר-אמריק אובאמיאנג קבר שלושער. הם כבשו ביחד 10 מ-14 השערים שהקבוצה הבקיעה בתוך שבוע. השחקן שנרכש מפרייבורג אמר: "השערים נתנו לי ביטחון. החברים בקבוצה תומכים בי. כשיש לך ביטחון אתה מתחיל להבקיע". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי