צפו: בורוסיה דורטמונד הגדילה את הפער בפסגת הבונדסליגה

דורטמונד
דורטמונד | Gettimages

ירמולנקו (4) וקגאווה (23) סידרו לבוס 1:2 יקר מול אוגסבורג ופער של חמש נקודות מהופנהיים. 90 דקות לטוואטחה ב-1:2 הדרמטי של פרנקפורט מול שטוטגרט

(גודל טקסט)
בזמן שבאיירן מינכן מנסה לאסוף את השברים, המחזור השביעי בליגה הגרמנית נמשך היום (שבת) אחרי ה-1:1 של באייר לברקוזן אצל שאלקה. במוקד: בורוסיה דורטמונד התאוששה מההפסד לריאל מדריד והגדילה את הפער בפסגה לחמש נקודות מהופנהיים. טאלב טוואטחה ואיינטרכט פרנקפורט סיפקו מותחן אדיר.  


בורוסיה דורטמונד – אוגסבורג 1:2 

הקבוצה של פטר בוס הפגינה אופי אחרי התבוסה לאלופת אירופה באלופות. דורטמונד הגדילה את הפער בפסגה לחמש נקודות מהמקום השני, ושמרה על המאזן הביתי המרשים שלה. אנדריי ירמולנקו כבש כבר אחרי ארבע דקות עם עקב גאוני, שינג'י קגאווה הכפיל בדקה ה-23 והפך לכובש היפני הבכיר בתולדות הליגה הגרמנית עם 38. קאיובי (11) הצליח רק לאזן זמנית עבור האורחת, שספגה הפסד שני העונה. 

איינטרכט פרנקפורט – שטוטגרט 1:2 

אחרי ההפסד במחזור הקודם, המארחת עשתה צעד משמעותי לעבר מרכז הטבלה בזכות דרמה גדולה. טאלב טוואטחה פתח והשלים 90 דקות במדי פרנקפורט, שנהנתה משער של אנטה רביץ', אחרי טעות קשה בהגנה של האורחת. אבל סיימון טרודה (61) איזן וקבע. סיימון פלט הותיר את פרקנפורט בעשרה שחקנים בדקה ה-64, אבל סבסטיאן האלר כבש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-94 והשאיר את הנקודות אצל המארחת. 



חוגגים את הגדלת הפער. שחקני דורטמונד ׁׁ(GETTYׂ 
 

תוצאות נוספות: 

וולפסבורג – מיינץ 1:1

לוולפסבורג: ג'וסואה גווילבוגי 55, למיינץ: יושנורי מוטו 74. 

בורוסיה מנשנגלדבאך – האנובר 1:2 

למנשנגלדבאך: מתיאס גינטר 67, תורג'ן הזאר (94, בפנדל). 

להאנובר: מרטין הארניק 71. 


המבורג – ורדר ברמן 0:0 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי