צפו בתקציר: רק 2:2 לבאיירן אצל הרטה, פציעה קשה לריברי

לבנדובסקי
לבנדובסקי | Gettyiamges

אחרי הפרידה מאנצ'לוטי, הומלס ולבנדובסקי העניקו 0:2 אבל דודה וקאלו איזנו וקבעו 2:2, הצרפתי נפצע והוחלף עם חשש לקרע ברצועות. הפסד בכורה להופנהיים, 3:2 אצל פרייבורג. לייפציג גברה 1:2 על קלן

(גודל טקסט)
שלושה משחקים יהיו עד הערב במסגרת המחזור השלישי בליגה הגרמנית, כשבמוקד באיירן מינכן סיימה ב-2:2 מאכזב בברלין מול הרטה ולייפציג ניצחה בחוץ את נועלת הטבלה קלן. מוקדם יותרפרייבורג גברה 1:2 על הופנהיים.




הרטה ברלין – באיירן מינכן 2:2

אחרי הפיטורים של קרלו אנצ'לוטי הבווארים עלו למשחק עם תקוות מחודשות ועם ווילי סניול על הקווים, אבל ייתכן והמשבר עמוק יותר מחילופי מאמן. מאטס הומלס העניק יתרון בנגיחה כבר אחרי עשר דקות, רוברט לבנדובסקי הכפיל בדקה ה-49 אחרי בישול של קורנטן טוליסו הצרפתי ונדמה היה שסיפור המשחק גמור, אלא שבבירת גרמניה חשבו אחרת. אונדריי דודה הסלובקי החל את הקאמבק כעבור שתי דקות וחור בהגנה איפשר לסלומון קאלו לאזן ל-2:2 בדקה ה-56. הצרות לא הסתיימו כשפרנק ריברי נפגע בצורה קשה והוחלף בדקה ה-62 במה שנראה כמו פציעה לא פשוטה כשהחשש הוא לקרע ברצועות. בסיום באיירן שוב מעדה והפער מדורטמונד כבר עומד על חמש נקודות.



ריברי כואב על הדשא, חשש לפציעה לא קלה (Gettyimages)


פרייבורג – הופנהיים 2:3

האורחת הגיעה לאצטדיון "היער השחור" במטרה להלחיץ את באיירן מינכן, ואפילו כבשה שער מהיר מרגליו של רובין האק בדקה ה-14. אלא שהמדורגת 17 ערב המחזור לא ויתרה, וכעבור ארבע דקות כבר הפכה את התוצאה מכיבושי בזק של פלוריאן נידרלכנר (15) וקאגלאר סיינקו (18). הבחורים של יוליאן נאגלסמן לחצו ולחצו עד לסיום, אך לא הצליחו להשיג את השוויון, ספגו את השלישי שנכבש על ידי פסקל שטנצל בדקה ה-90, ורשמו הפסד שני ברציפות, אחרי ה-2:1 ללודוגורץ במסגרת הליגה האירופית, וראשון בליגה העונה. יוליאן שוסטר צימק בדקה ה-91 משער עצמי שלא הועיל. לפרייבורג זהו ניצחון ראשון העונה בבונדסליגה.


קלן – לייפציג 2:1

אחרי ההפסד 2:0 לבשיקטאש בליגת האלופות, קבוצתו של ראלף האזנהוטל חזרה לנצח ועלתה למקום הרביעי, על חשבון נועלת הטבלה שרשמה הפסד שישי מתחילת העונה. בדקה ה-30 מהלך קבוצתי יפה הסתיים במסירה של מרסל סאביצר למגן הימני לוקאס קלוסטרמן, שפרץ לרחבה ובעט מזווית קשה את ה-0:1. בדקה ה-80 האוסטרי הוסיף לעצמו בישול נוסף כשהגביה משמאל כדור ליוסוף פאולסן שנגח מקרוב את ה-0:2, וגם שער מצמק של יויה אוסאקו היפני בדקה ה-82 לא ממש עזר לקלן.


 


פאולסן חוגג את השני (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי