"בילד": "ואן חאל עשוי לאמן את באיירן מינכן עד לסיום העונה"

ואן חאל
ואן חאל | צילום: AFP

מועמד מפתיע? בתקשורת הגרמנית סימנו את ההולנדי המעוטר כיורש אפשרי לאנצ'לוטי. ריברי עשוי להיעדר בשלושה חודשים והוא צפוי לסיים את דרכו בקבוצה בקיץ

(גודל טקסט)

קרלו אנצ'לוטי שהה אתמול (שני) בעיר העתיקה בירושלים במהלך אירוע פרטי, והצהיר שיחזור לאמן רק בשנה הבאה אבל סירב לדבר על הפיטורים מבאיירן מינכן. בינתיים מתפרסמות עוד ידיעות על המשבר שהיה בין שחקני באיירן למאמן בחודשים האחרונים.

ב-"קיקר" פורסם שכמה משחקני באיירן החליטו להתאמן לבדם בגלל שלא היו מרוצים משיטות האימון של אנצ'לוטי. כפי שאמר אריאן רובן: "האימונים של הבן שלי היו טובים יותר". מנואל נוייר, תומאס מולר וג'רום בואטנג פנו לקרל היינץ רומניגה כבר בתחילת העונה והתלוננו על האימונים של אנצ'לוטי. הם טענו שלא הגיעו לרמת אימונים נאותה.

הדבר נודע לאיטלקי שסירב לשנות את שיטת האימון שלו. גם פרנק ריברי, אריאן רובן ומאטס הומלס נכללו ברשימת המורדים. לאחר תגובת אנצ'לוטי השחקנים נפגשו ביניהם והחליטו להשלים אימונים לבד בלי שהמאמן האיטלקי יידע.

ריברי על הדשא. מרד באנצ'לוטי ועשוי לעזוב אף הוא
ריברי על הדשא. מרד באנצ'לוטי ועשוי לעזוב אף הוא (AFP)

בתוך כך אישר קרל היינץ רומניגה שריברי סובל מקרע בשריר, ובאיירן אף הוציאה הודיעה רשמית כי הוא ייעדר מספר שבועות. לפי "בילד" הוא עלול להיעדר אף תקופה ממושכת יותר – עד שלושה חודשים. בעיתון נכתב, כי כעת לא ברור אם החוזה של ריברי, שמסתיים בקיץ הקרוב, יוארך. "באיירן חייבת להתרגל לעידן שאחרי ריברי וייתכן שתעדיף לא להאריך את חוזהו בלי קשר לפציעה", נטען שם על השחקן שיסגור 10 עונות באליאנץ ארנה.

מאוחר יותר, 'בילד' הגרמני דווח על אפשרות לפיה לואיס ואן חאל ימונה למאמן הקבוצה עד לסיום העונה. ההולנדי המעוטר, שפוטר ממנצ'סטר יוניטד ב-2016, עשוי לשוב לקדנציה שנייה אצל הבווארים. ואן חאל זכה בדאבל עם באיירן באליפות, גביע וסופרקאפ מקומי בעונת 2009/10. הוא פוטר מהקבוצה באפריל 2011 אחרי עונה מאכזבת. בהנהלת באיירן מודאגים ממצבה של הקבוצה בעקבות התוצאות האחרונות ואם ההולנדי אכן יצטרף, הוא יחתום עד לסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי