היינקס אישר: "באיירן פנתה אליי, לא החלטתי אם לחזור"

יופ היינקס
יופ היינקס | Gettyimages

המאמן בן ה-72, שפרש לאחר שזכה עם הבווארים בטרבל ב-2013, עשוי לשוב לקדנציה רביעית ולהדריך את הקבוצה העונה: "הכדורגל השתנה מאז שפרשתי, דבר לא סוכם"

(גודל טקסט)

 יש מאמן אחד בלבד שזכה לאמן את באיירן מינכן בשלוש קדנציות שונות, האחרונה הייתה בשנת 2013 והסתיימה עם זכייה בכל התארים. כנראה שזו גם הסיבה שבבאיירן מינכן מתכננים לשוב לאופציה הכה אהובה ומוכרת ולהחזיר למשרת המאמן הראשי את יופ היינקס.

היינקס בן ה-72, שביוני 2013 נפרד מהבווארים והודיע על שנת שבתון ותוך זמן קצר כבר הכריז על פרישה, הוא זה שיחליף את קרלו אנצ'לוטי כמאמנה הראשי של באיירן מינכן עד סיום העונה, כך לפי ה"בילד".

בין המועמדים למשרת מאמן באיירן מינכן הוזכרו עד כה תומאס טוכל, אקס דורטמונד, לואי ואן חאל וגם שמו של לואיס אנריקה, אולם כעת מסתמן שדווקא היינקס הוותיק ישוב מפרישה כדי לנסות לשחזר את עונת השיא שלו עם באיירן שהסתיימה עם טרבל בלתי נשכח – ליגת האלופות, אליפות גרמניה וזכייה בגביע.

מספר שעות לאחר מכן, בראיון שפורסם ב-RP ONLINE, אישר היינקס את הצעת באיירן מינכן, אולם הבהיר שדבר עוד לא נחתם: "קודם כל עליי לנתח את הסיטואציה, עברו ארבע שנים וחצי מאז שעזבתי את באיירן מינכן והכדורגל השתנה.


חוגג עם ריברי. חוזר כעבור ארבע שנים? (Gettyimages)

"נפגשתי עם ראשי באיירן והם ביקשו ממני לאמן עד סיום העונה, שוחחנו על הרבה דברים", הוסיף היינקס שטען כי לא ימהר לקבל את ההחלטה. באיירן מעוניינת בהנייקס עד קיץ 2018 בהנחה שרק אז תוכל לשים את ידה על יוליאן נגלסמן, המאמן בן ה-30 של הופנהיים שנחשב לדבר הבא בכדורגל הגרמני.

אנצ'לוטי כזכור פוטר בשבוע שעבר, לאחר שבאיירן הובסה 3:0 בפאריס בליגת האלופות, כאשר חמישה ימים קודם לכן היא גם מעדה בפעם השנייה העונה בבונדסליגה ב-2:2 מול וולפסבורג. גם במחזור האחרון, תחת המאמן הזמני ווילי סניול, סיימה הקבוצה ב-2:2 מול הרטה ברלין והיא כבר במרחק חמש הפרש מהמוליכה דורטמונד אחרי שבעה מחזורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי