מנג'ר קלן: "היה פנדל של 100%, הווידיאו טעה. צפו בתקציר

פ.צ. קלן
פ.צ. קלן | Getty

יורג שמדטקה זעם על ההחלטה של השופט קורטס ב-2:1 מול שטוטגרט: "הייתי רגוע כשהוא הלך לצפות". בדשטובר, בלם המנצחת: "להפסיד כך זה אכזרי" מעמדו של המאמן שטוגר התערער

קבוצות: קלן
(גודל טקסט)

חודשיים מאז תחילת הפעלתה בבונדסליגה וטכנולוגיית הווידיאו כבר מעוררת שערורייה. בנג'מין קורטס, ששפט את המשחק בו אירחה שטוטגרט את קלן, כבר שרק פנדל לזכות האורחים סמוך לתוספת הזמן, אבל אז הלך לצפות במסכים וביטל את החלטתו. עמוק בתוספת הזמן כבשו המארחים שער וניצחו 1:2.

"היה מגע של 100% ועובדה שהשופט שרק. ביטול ההחלטה היא טעות ברורה ואני שואל את עצמי למה דווקא נגדנו", זעם המנג'ר המקצועי של קלן, יורג שמדטקה, "הייתי רגוע (כשהשופט הלך לצפות בווידיאו) כי הייתי בטוח שזה יהיה פנדל לטובתנו. עכשיו בטח כל 'המומחים' יסבירו לי למה זה לא פנדל".

גם להולגר באדשטובר, בלם שטוטגרט, יש ספקות בקשר לטכנולוגיה החדשה למרות שניצח: "קלן לא היתה פחות טובה, אבל סבלה מהווידאו. לפעמים החלטה כזאת אכזרית מאוד. אם לקחנו שלוש נקודות במשחק כזה אפשר להבין למה הכדורגל משחק מרתק כל כך".

מנגד, מתיאס זאמר פרשן "יורוספורט" תומך בטכנולוגייה: "זה היה פנדל של 50 אחוז לכאן או לכאן כך וטוב שהשופט נעזר בטכנולוגיית הווידאו כי לה יש אמצעים טובים יותר מאיתנו להחליט".


שטוגר. נקודה אחת בשמונה משחקים? זה באמת מריח לא טוב (Getty)

כך או אחרת קלן צברה כעת רק נקודה אחת וכבשה רק שלושה שערים ב-8 מחזורים ראשונים של העונה והכיסא של המנג'ר האוסטרי פטר שטוגר  כבר מתנדנד. אחרי עונה מצוינת בה חזרה לאירופה קלן נראית במשבר קשה. העיתון המקומי "אקספרס" יצא בכותרת: "קלן בדרך המהירה לליגה השנייה". אגב, הניצחון האחרון של שטוטגרט בבית על קלן היה לפני 21 שנה כשיוגי לאב, שישב במשחק אמש ביציע,  היה המאמן שלה.
.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי