צפו בתקציר: הפסד ביתי לדורטמונד, 0:5 לבאיירן על פרייבורג

באיירן מינכן
באיירן מינכן | צילום AFP

2:3 מטורף ללייפציג, הבווארים סיפקו הצגה במשחק החזרה של היינקס. טאווטחה פתח ב-1:2 של פרנקפורט מול האנובר, מיינץ גברה על המבורג 2:3, שאלקה עם 0:2 בברלין מול הרטה, הופנהיים-אאוגסבורג 2:2

קבוצות: שאלקה
(גודל טקסט)

המחזור השמיני בבונדסליגה המשיך היום (שבת), כשיופ היינקס השיג את ניצחון הבכורה עם באיירן מינכן על פרייבורג 0:5. הבשורות הטובות נחתו עליו מאוחר יותר כשדורטמונד נחלה הפסד ביתי 3:2 ללייפציג. מיינץ עלתה למקום העשירי לאחר 2:3 על המבורג, שאלקה גברה על הרטה ברלין 0:2, טאלב טאווyחה השלים 90 דקות ב-1:2 של פרנקפורט על האנובר, הופנהיים ואאוגסבורג סיימו ב-2:2 גדול. 

צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד סחטה 0:0 מליברפול, הצלה אדירה לדה חאה

דורטמונד – לייפציג 3:2
חניכיו של פיטר בוס ספגו הפסד כואב בזיגנאל אידונה פארק, לראשונה מזה שנתיים וחצי (40 משחקים), אך נשארו במקום הראשון עם 19 נקודות. לייפציג עלתה למקום השלישי עם 16 נקודות. המשחק נפתח עם שער של פייר-אמריק אובאמיאנג בדקה ה-4, אך כעבור שש דקות מרסל סאיבצר האוסטרי השווה והמשיך את הפתיחה המסחררת בדורטמונד. לייפציג הצליחה להפוך את התוצאה בדקה ה-23 כשיוסוף פולסן הדני דחק מקרוב, לאחר בישול נהדר של ברומה. 

האירועים לא הפסיקו גם במחצית השנייה, כשנאבי קייטה הוחלף עם עם החזרה למשחק. סוקראטיס ספג כרטיס אדום ישיר בדקה ה-47 והשאיר את דורטמונד ב-10 שחקנים. ז'אן-קווין אוגוסטין העלה את לייפציג ליתרון 1:3, כשדייק מהנקודה הלבנה. הטירוף המשך בדקה ה-56 כששטפן איסאנקמר ראה שני כרטיסים צהובים תוך שתי דקות והורחק בכרטיס אדום שאיזן את כמות השחקנים על הדשא. אובאמיינג השלים צמד בדקה ה-64 מפנדל מדויק. חניכיו של בוס המשיכו ללחוץ עד שריקת הסיום, ובתוך תוספת הזמן אנדריי ירמולנקו סיפק החמצה ענקית מול שער ריק.

שחקני לייפציג חוגגים ניצחון גדול (AFP)
שחקני לייפציג חוגגים ניצחון גדול (AFP)

באיירן מינכן – פרייבורג 0:5
הקאמבק של היינקס הסתיים בניצחון חשוב עבור הבווארים, שלא התקשו מול הקבוצה מהתחתית ושבו להראות את יכולתם האופיינית. באיירן לא הייתה יכולה לבקש פתיחתה יותר טובה באליאץ ארנה, כשכדור רוחב של דויד אלאבה משמאל מצא רגלו של ג'וליאן שוסטר והבלם דחק בטעות את הכדור לרשת שלו. המחצית המשיכה בשליטתם של האדומים. בדקה ה-42 קינגסלי קומאן שבר בצורת בת 965 דקות ללא שער בליגה, כשהצרפתי ניצל הדיפה לא טובה של אלכסנדר שבלוב וגנח באלגנטיות לרשת.

טיאגו אלקנטרה כבש את השלישי בדקה ה-63, בבעיטה נהדרת מ-25 מטרים. גם רוברט לבנדובסקי הצטרף לחגיגה בדקה ה-75, כשמסירה גאונית של מולר מצאה את הפולני ברחבה והחלוץ כבש ללא בעיה את הרביעי. בתוספת הזמן ג'ושוע קימיך כבש את החמישי.

לבנדובסקי חוגג שער נוסף (AFP)
לבנדובסקי חוגג שער נוסף (AFP)

מיינץ – המבורג 2:3
שתי הקבוצות הגיעו להתמודדות עם שבע נקודות, אך ניצחונם של האדומים העלה אותם למקום העשירי. אלכסנדרו מקסים לא בזבז זמן וכבר בדקה ה-2 ניצל קיבל מסירת רוחב מימין של דונאטי, והעלה את מיינץ ל-0:1. חלפו רק שבע דקות ו-וואלאס השלט על הכור במצד ימין ברחבה, ירה לפינה הרחוקה וקבע 1:1. המחצית השנייה החלה גם כן בסערה. בדקה ה-52 שטפן בל ניצל קרן של דיאלו והחזיר את היתרון למיינץ. האדומים המשיכו לשלוט ובדקה ה-58 דני לצה כבש את השלישי. המבורג הצליחה לצמק בתוספת הזמן מפנדל של סיאד סליחוביץ'.

האנובר – פרנקפורט 2:1
המארחת רשמה משחק רביעי ללא ניצחון ומי זוכר את הפתיחה נהדרת. בדקה ה-10 סבסטיאן האלר העלה את פרנקפורט ליתרון, לאחר בישול מריוס וולף. סאליף סאנה השווה ל-1:1 בדקה ה-36 כשקרן של פירמין שווגלר מצאה את ראשו של הסנגלי. בדקה ה-90 אנטה ראביץ' השיג את שער הניצחון לפרנקפורט, מבישול של כובש השער הראשון האלר. טאלב טוואטחה פתח והוחלף בהפסקה. קבוצתו חלפה על פני האנובר בדרך למקום השישי. 

שחקני פרנקפורט חוגגים ניצחון דרמטי (AFP)
שחקני פרנקפורט חוגגים ניצחון דרמטי (AFP)

הרטה ברלין – שאלקה 2:0
האורחים שברו רצף שלושה משחקים ללא ניצחון והתקדמו למקום החמישי. הרטה במשבר. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד, אך מי אם לא לאון גורצקה הכשרוני היה שם להעניק לכחולים את הניצחון. הקשר הגרמני הצעיר דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-54 והעניק לשאלקה שלוש נקודות חשובות. גוידו בורגשטאלר האוסטרי הכפיל את התוצאה 12 דקות לסיום. שחקני הרטה כרעו ברך כהזדהות עם מחאת שחקני ה-NFL. 

שחקני הרטה בכריעת הברך לפני שריקת הפתיחה (טוויטר)
שחקני הרטה בכריעת הברך לפני שריקת הפתיחה (טוויטר)

הופנהיים – אאוגסבורג 2:2
הכחולים ניסו להמשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלהם, אך נאלצו להסתפק בנקודה ממשחקם הביתי ונשארו במקום השלישי עם פער שתי נקודות מבאיירן מינכן. מנגד, בעקבות ההרכב אאוגסבורג ירדה למקום השביעי. בנג'מיני הובנר העלה את הופנהיים ליתרון בדקה ה-52 כשניצל בלאגן ברחבה לנגוח את היתרון. מיכאל גרגוריץ' המחליף ניצל בדקה ה-75 מסירה גדולה של פיליפ מקס וקבע 1:1 בבעיטה שטוחה לרשת.  מארק אות' הגרמני החזיר את היתרון להפונהיים, כשקבע 1:2 בדקה ה-85, אך שער עצמי אומלל של קווין פוגט בדקה ה-90 העניק נקודה יקרה לאאוגסבורג בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי