טיאגו רוצה לברצלונה, בואטנג עשוי לעזוב הקיץ

טיאגו
טיאגו | AFP

הקשר, שחתום בבאיירן מינכן עד 2021, מעוניין לשוב לקאמפ נואו ולשתף פעולה עם ראפיניה. בואטנג חשף: "רציתי לעזוב את באיירן, שוקל להתחיל הכול מחדש בקבוצה חדשה"

(גודל טקסט)

ברצלונה הודיעה לאחרונה כי היא סיימה את העונה הקודמת ברווח תפעולי וכבר חושבת על אפשרויות לגבי חיזוק הסגל בחודש ינואר. היום (שני) מדווחים בתקשורת בקאטלוניה כי טיאגו אלקנטרה הביע עניין בחזרה לקאמפ נואו. על פי 'מונדו דפורטיבו', למועדון יש אפשרות כלכלית לצרף את קשר באיירן מינכן, שמעמדו בסגל של הבווארים פחת לאחרונה.

טיאגו, שהיה השחקן הראשון שרכש פפ גווארדיולה כשחתם בבאיירן ומחזיק בחוזה באלופה הגרמנית עד 2021, חש געגועים עזים לברצלונה והוא נחוש לשתף פעולה עם אחיו, ראפיניה, המתאושש מפציעה קשה. בברצלונה מודעים לכך כי קשר נבחרת ספרד יכול לשמש כמחליף ראוי לאנדרס אינייסטה, שהאריך לאחרונה את חוזהו עד לסיום הקריירה.

במקביל, גם ג'רום בואטנג עשוי לחפש יעד חדש בקיץ. הבלם, שסבל מפציעות קשות מאז יורו 2016, שיחק רק 17 משחקים במדי באיירן והוא מתקשה לחזור לכושרו הטוב. בראיון ל'קיקר' המקומי סיפר בואטנג: "דיברתי עם ההנהלה בקיץ האחרון והסברתי להם שאני שוקל לעזוב את באיירן ולהתחיל הכול מחדש בקבוצה אחרת".

על מיעוט הדקות שקיבל מקרלו אנצ'לוטי אמר: "הוא לא ספר אותי בגלל הפציעות". בואטנג בחר להחמיא ליום היינקס: "אין הרבה מאמנים בעולם עם היחס והידע שלו. הוא הביא לבאיירן גישה חיובית". עדיין לא ברור אם הבלם יבחר לממש את הרצון שלו ולעזוב, או שהשינוי על הקווים יגרום לו להישאר.

חוזר לקאמפ נואו? טיאגו (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי