טוואטחה: אלישע טעה, אני משחק באחת הליגות הכי טובות בעולם

טאלב טאווטחה. איינטרכט פרנקפורט
טאלב טאווטחה. איינטרכט פרנקפורט | אתר רשמי

המגן הישראלי סיפר בראיון בגרמניה מדוע לא זומן על ידי אלישע לוי: "הייתי פצוע קצת וכשהמאמן לא הכניס אותי להרכב, אמרתי שיש לי משחק חשוב בפרנקפורט. אולי עשיתי טעות"

(גודל טקסט)
טאלב טוואטחה התראיין הבוקר (שלישי) בערוץ הטלוויזיה הגרמני HR, סיפר על ההתאקלמות בעונתו השנייה בגרמניה ונשאל מדוע לא שיחק בנבחרת ישראל. בתכנית נאמר שהמגן הושעה מהמשחק האחרון נגד איטליה על ידי אלישע לוי אחרי שלא גילה יכולת רצינית באימון: "הוא בעט כדורים בצורה פרובוקטיבית ולא הפסיק למרות שהמאמן ביקש ממנו. הוא טוב עבור פרנקפורט, אבל לא טוב מספיק עבור נבחרת ישראל. לפחות הוא יכול להתרכז יותר בפרנקפורט".


טוואטחה ענה: "אולי עשיתי טעות, אבל צריך להבין גם אותי. הייתי פצוע קצת וכשהמאמן לא הכניס אותי להרכב אמרתי לרופא הנבחרת שאני צריך להיזהר באימון, כי יש לי משחק חשוב בפרנקפורט. אני חושב שהמאמן עשה טעות והוא היה צריך להתחשב בי. סך הכל אני משחק באחת הליגות הכי טובות בעולם". 



היותו שחקן פרנקפורט: "שנה שעברה היה קצת קשה בהתחלה, אבל אני חושב שהצלחתי מקצועית וחברתית להשתלב בקבוצה. היה קשה להשתלב בקצב המשחק בבונדסליגה. בישראל רצתי 8 או 9 קילומטרים למשחק, ועכשיו אני רץ 13 קילומטרים. המשפחה שלי כל הזמן מבקרת אותי ויש לי כבר חברים בעיר". 


שני המשחקים האחרונים בהם שותף ופרנקפורט ניצחה: "היה לנו קצת מזל לנצח פעמיים 1:2 את שטוטגרט והאנובר. יש לנו הרבה שחקנים חדשים בקבוצה וזה לוקח זמן להשתלב ,ולכן בשלב הזה הכי חשוב לצבור נקודות. אחרי זה יגיע הזמן שיהיה לנו גם כיף לשחק על כר הדשא. אנחנו קבוצה שמסוגלת לעשות את שני הדברים. גם לשחק וגם להנות".

Tawatha ist heute ab 23 Uhr im #Heimspiel des @hrfernsehen@JetroWillems_15 und ich sind nicht nur Konkurrenten, sondern auch Freunde." pic.twitter.com/Hf0HJpp5dL

— Eintracht Frankfurt (@Eintracht) October 16, 2017

חברים בקבוצה: "אין לי חבר הכי טוב. אני אוהב את כולם. אני מסתדר מצוין עם יטרו וויליאמס שהגיע לשחק על המשבצת שלי. בכל קבוצה יש שני שחקנים על אותה עמדה. אנחנו לומדים זה מזה".


דראגוסלב סטפנוביץ' מאמנה בעבר של פרנקפורט וכיום פרשן הסביר: "ניקו קובאץ' משתמש בשני המגנים שלו. כשהוא רוצה לשחק יותר התקפי הוא משחק עם טאלב ויותר הגנתי עם הרכש ההולנדי".


ניקו קובאץ'. משתמש בטאווטחה להתקפה (gettyimages)
 ניקו קובאץ'. משתמש בטאווטחה להתקפה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי