היינקס תחת מתקפה, מולר ייעדר מול לייפציג?

יופ היינקס
יופ היינקס | Gettyimages

באיירן מינכן מחקה את הפער מהפסגה, אך הפרשנים זועמים על היכולת מול המבורג: "חזרנו לימי אנצ'לוטי". החלוץ, שעלה כמחליף ובישל לטוליסו, יעבור בדיקת MRI

(גודל טקסט)
מאז מיניו של יופ היינקס למאמן באיירן, המאמן בן ה-72 גרף מחמאות רבות. אתמול (שבת) אחרי ה-0:1 הפושר מול המבורג, תמו ימי החסד של היינקס. ב'בילד' תקפו את המאמן בעקבות היכולת: "חזרנו לימי קרלו אנצ'לוטי". הפרשנים לא התרשמו מהעובדה כי באיירן רשמה ניצחון שלישי ברציפות, ומחקה את הפער מבורוסיה דורטמונד, שאכזבה עם 2:2 מול איינטרכט פרנקפורט.



היינקס סיפר: "במחצית הראשונה היה לנו קשה לשחק בקצב המתאים. לא הצלחנו לכבוש". ב'בילד' גם טענו כי המשחק של האלופה נראה חסר רעיונות. באיירן רשמה שיא שלילי במהלך 45 הדקות הראשונות כשהיא בעטה רק שלוש בעיטות לכיוון השער, ואף אחת מהן לא פגשה את המסגרת. דווקא ההחלטות של המאמן הוותיק לתת אמון בקורנטין טוליסו, ניקולאס סלה וחאמס רודריגס לא הוכיח את עצמו.


Tolisso where no one has gone before. #StarTrekDiscoverypic.twitter.com/IQJZ9utTIs

— Goal (@goal) October 21, 2017

מלבד היכולת, פציעתו של תומאס מולר מדאיגה את האלופה הגרמנית. החלוץ, שהחליף את חאמס רודריגס, פינה את המקום אחרי תשע דקות. למזלו של מולר, הוא הספיק להוכיח יעילות מרשימה עוד לפני הפציעה עם בישול לטוליסו, ה-100 של הגרמני במדי באיירן.


החלוץ צפוי לעבור בדיקת MRI שתקבע מה יהיה משך ההיעדרות, אך היינקס בטוח: "זה לא משהו רציני. נחכה לבדיקה נוספת, אבל לדעתי זו רק מתיחה בשריר". בשבת, היינקס ובאיירן יפגשו את לייפציג לקרב צמרת רותח. סגנית האלופה, שחגגה אתמול עם 0:1 מול שטוטגרט, רחוקים רק נקודה אחת משתי המוליכות.


תמו ימי החסד. היינקס (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי