נאגלסמן אישר: סנדרו ואגנר בדרך לבאיירן מינכן בינואר

סנדרו ואגנר
סנדרו ואגנר | Gettyimages

מאמן הופנהיים אישר את העניין של אלופת גרמניה בחלוץ בן ה-29, שגדל בשורות המועדון הבווארי ועזב אותו ב-2008: "אנחנו מודעים לזה וכשיהיה מה להודיע, נודיע"

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

באיירן מינכן צפויה לחזק את ההתקפה בינואר הקרוב כשתצרף את חלוץ הופנהיים סנדרו ואגנר, כך אישר היום (חמישי) מאמנו יוליאן נאגלסמן.

מוקדם יותר השבוע פורסם ב"בילד" הגרמני שהחלוץ בן ה-29 בדרך חזרה למועדון נעוריו, כגיבוי לכוכב הקבוצה רוברט לבנדובסקי. ואגנר רשם את הופעת הבכורה שלו בבונדסליגה במדי באיירן ב-2007, ועזב אותה בקיץ 2008 לדואיסבורג.


"זה נכון, ידעתי את זה עוד לפני אתמול", הודה נאגלסמן במסיבת העיתונאים לפי המשחק הקרוב מול איינטרכט פרנקפורט. המאמן הצעיר, שבעצמו עלה כמועמד לא פעם להגיע לבווארים, אמר: "אנחנו מודעים לעניין בו וכשיהיה משהו להודיע, נודיע. אין בי שום טינה כלפיו על זה, אלא רק סימפטיה. הוא לא שחקן שלי אלא של המועדון, ואם שני המועדונים יגיעו להסכם, צריל להתגבר על זה כמאמן".


ואגנר. יסגור מעגל בבוואריה? (Gettyimages)

הופנהיים צפויה לדרוש כ-10 מיליון יורו עבור ואגנר, שרק בקיץ האחרון האריך את חוזהו במועדון עד 2020. העונה הבקיע החלוץ שישה שערים ובישל עוד ארבע ב-15 משחקים בכל המסגרות, נתון שכנראה שכנע את באיירן להחזיר אותו לשורותיה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי