בוס מקבל גיבוי מההנהלה: "עם קלופ היינו מקום 17 בחג המולד"

פיטר בוס
פיטר בוס | AFP

נשיא בורוסיה דורטמונד, האנס יואכים ואצקה, לא ממהר לפטר את ההולנדי אחרי ההפסד 2:1 לשטוטגרט ומגבה אותו על השעיית אובמיאנג: "צריך להבין שיש חוקים בקבוצה"

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד לא ניצחה כבר חמישה משחקי ליגה, ואתמול (שישי) הפסידה 2:1 לעולה החדשה שטוטגרט בחוץ. באופן תיאורטי, השוורצגלבן שעד לא מזמן ניצבו בפסגת הטבלה וכעת במקום השלישי, יכולים להדרדר עד למקום השביעי.

נראה שההפסד ערער את מעמדו של המאמן פיטר בוס, למרות שכלפי חוץ נשיא הקבוצה האנס יואכים ואצקה נתן למאמן ההולנדי גב אחרי המשחק, כשהתייחס לכך שהקבוצה לא ניצחה מאז ה-30 בספטמבר: "אנחנו רגועים. לפני שנתיים-שלוש עם יורגן קלופ דורגנו במקום ה-17 בחג המולד. זה קצת מלחיץ לא לנצח שלושה שבועות, אבל כבר היינו במצב הזה".

ההולנדי מצידו התייחס לטעות הגדולה של מארק בארטרה בשער הראשון ואמר בסיום: "אנחנו סופגים שערים הזויים, אבל נמשיך הלאה. לא נוריד את הראש. זה הפסד כואב כי באנו לכאן לנצח ודווקא שיחקנו טוב במחצית ראשונה". קפטן דורטמונד מרסל שמלצר נשמע אופטימי ממנו: "בטח אנשים לא יאמינו לי, אבל אני חושב שהיום עשינו צעד בכיוון הנכון מבחינת הגישה שלנו למשחק. עכשיו צריך לנצל זאת לתוצאות חיוביות".


בוס. קיבל תמיכה עוד לפני המשחק (AFP)

עוד לפני המשחק, קיבל בוס תמיכה רבה לאחר שהשעה את החלוץ פייר-אמריק אובמיאנג. ואצקה אמר ל"יורוספורט" לפני המשחק: "הקבוצה חייבת כללים ברורים ופה ושם צריך לחדד אותם. למאמן יש תמיכה מכולם". ההדחה של החלוץ הגבוני מהסגל, ולא בפעם הראשונה, הייתה בגלל שאיחר כמה פעמים לאימונים והשתתף בקמפיין פרסומי בלי אישור.

אובמיאנג לא כבש בליגה מאז ה-14 באוקטובר והוא צפוי לחזור לסגל למשחק נגד טוטנהאם ביום שלישי בליגת האלופות. אנדראה שורלה עלה במקומו כחלוץ, אבל זה לא עזר. נשיא המועדון הוסיף: "אין לאובמיאנג זכויות מיוחדות. כשהוא הושעה שנה שעברה, הוא כבש במשחק לאחר מכן ארבעה שערים". 


אובמיאנג. במשחק הבא זה יסתיים ברביעייה? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי