צפו בתקציר: 0:3 לבאיירן על אאוגסבורג, 2:2 ללייפציג

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Gettyiamges

הבווארים הגדילו את הפער בפסגה לשש נקודות בעזרת צמד של רוברט לבנדובסקי הלוהט. רד בול איבדה נקודות אצל לברקוזן למרות שהובילה פעמיים. טוואטחה לא שותף ב-1:1 של פרנקפורט

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)
אחרי ההפסד של דורטמונד אמש (שישי) 2:1 לשטוטגרט, נמשך המחזור ה-12 בגרמניה כשבאיירן מינכן הגדילה את בפער שלה במקום הראשון לשש נקודות עם ניצחון על אאוגסבורג 0:3. רוברט לבנדובסקי כבש צמד והעלה את מאזנו ל-13 שערי ליגה. לייפציג, שהובילה בחוץ פעמיים על לברקוזן, הסתפקה בתיקו 2:2 מרתק אך מאכזב. פרנקפורט החמיצה עלייה למקום השלישי על חשבון דורטמונד כשספגה בזמן פציעות מול הופנהיים. טאלב טווטחה ישב על הספסל 90 דקות. גלדבאך השיגה ניצחון בברלין על הרטה.


באיירן מינכן – אאוגסבורג 0:3
יופ היינקס השיג ניצחון חמישי רצוף בליגה מאז החליף את קרלו אנצ'לוטי ובאיירן התבססה במקום הראשון. 75 אלף צופים ראו דווקא את האורחים משחקים טוב יותר ב-20 הדקות הראשונות. השינוי הגיע כשהצ'ליאני ארתורו וידאל העלה ל-0:1 בדקה ה-31. כדור חופשי שהעלה חאמס רודריגס נוצרה ערבוביה ברחבת אאוגסבורג וניקלס סולה מסר לקשר שהפציץ לחיבורים. בדקה ה-38 התברר שזה היום של וידאל שבישל לרוברט לובנדובסקי, שבעט נהדר לרשת את השני של הבווארים. בדקה ה-49 זה כבר הפך לקונצרט עם שער שני של החלוץ הפולני אחרי שהוא קיבל מסירה מצוינת מג'ושוע קימיך ובעט בקלילות פנימה.


לברקוזן – לייפציג 2:2
סגנית האלופה והשנייה בטבלה התרחקה מבאיירן אחרי שהובילה פעמיים בחוץ והסתפקה בתיקו. לייפציג הובילה 0:1 כבר בדקה ה-13 מפנדל של חלוץ הנבחרת הגרמנית טימו ורנר שהבקיע את שערו השביעי העונה. אדמיר מחמדי מלברקוזן גרם לפנדל כשתפס בחולצתו של מרסל סאביצר ו-ורנר בעט מצוין פנימה. בדקה ה-44 התברר שלייפציג לא חסינה אחרי שדומיניק קוהר במסירה מצוינת מצא את לאון ביילי הרכש הג'מייקני של לברקוזן והוא בעט מצוין פנימה. שער רביעי של החלוץ בן ה-20 שנחשב לכישרון גדול. במחצית השנייה, דקה ה-52, אמיל פורסברג השבדי שחגג עלייה למונדיאל השבוע על חשבון איטליה קבע בפנדל 1:2. דקה לאחר מכן לברקוזן נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקת בנג'מין הנריקס. למרות זאת המארחים השוו שוב בדקה ה-74 משער של קווין פולאנד.


#FCBayern baut Tabellenführung weiter aus: https://t.co/3BgzjIyxf1#FCBFCApic.twitter.com/HKP5aRRIeW

— FC Bayern München (@FCBayern) November 18, 2017


הופנהיים – פרנקפורט 1:1
קווין פרינס בואטנג הוותיק כבש לאורחים בדקה ה-13 את השער שהזניק את קבוצתו של ניקו קובאץ' למקום השלישי, אבל הופנהיים הורידה אותה משם בזכות שער שיוויון של מרק הות בתוספת הזמן. טאלב טוואטחה ישב 90 דקות על הספסל.


משחקים נוספים:
מיינץ – קלן 0:1 (דניאל ברוסינסקי בפנדל 43. דונאטי ממינץ הורחק בדקה ה-71)

וולפסבורג – פרייבורג 1:3 (יאניק גרהארט 3, יונוס מאלי 29 ו-70, מרסל טיסראנד 45/ברטוש קפוסטקה 68).


Das war's, die Partie ist beendet! Mit einem Remis trennt sich die #Werkself von @DieRotenBullen.#B04RBL 2:2 pic.twitter.com/pV6GKzU436

— Bayer 04 Leverkusen (@bayer04fussball) November 18, 2017

במשחק נוסף: הרטה ברלין – בורוסיה מנשנגלדבאך4:2
(ודאד איבישביץ' 28, מיצ'ל וייזר 71 / לארס שטינדל 5, טורגן הזאר 14, רפאל 20 ו-77)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי