עוד קאמבק מרגש: היצפלד עשוי להחליף את בוס בדורטמונד

אוטמר היצפלד
אוטמר היצפלד | Gettyimages

בגרמניה טוענים שהשוורצגלבן התלהבו מהחזרה המוצלחת של היינקס לבאיירן ורוצים את המאמן בן ה-68 שהוביל אותם לזכייה בצ'מפיונס ב-1997. וגם: רשימת המועמדים לעונה הבאה

(גודל טקסט)

האם אחרי החזרה של יופ היינקס, אנחנו עומדים בפני חזרה מרגשת נוספת בכדורגל הגרמני? "בילד" מדווח היום (חמישי) שישנה אפשרות שבורוסיה דורטמונד תמנה את אוטמר היצפלד במקומו של פיטר בוס כמאמן זמני עד סיום העונה. לפי העיתון הבכיר מעמדו של ההולנדי נמצא בסכנת ממשית לקראת הדרבי של חבל הרוהר נגד שאלקה (שבת, 16:30, ספורט3) והפסד עשוי להיות הקשר שישבור את גב הגמל.

המנהל הספורטיבי מיכאל צורק אומנם טוען שבוס לא יפוטר, אבל לפי "בילד" שחקני דורטמונד חוששים מהיריבה וזהו מצב של זכור שנים במועדון. "ללא ספק המצב שם קשה וההנהלה מחפשת שינוי".

הצהובים שחורים התלהבו מההצלחה של יופ היינקס שחזר מפרישה ושיקם את באיירן מינכן לאחר הפיטורים של קרלו אנצ'לוטי, ואף שחקן העבר לותר מתיאוס המליץ על המהלך. היצפלד בן ה-68 טען בימים האחרונים "קריירת האימון שלי הסתיימה", אבל ב"בילד" טוענים ש"גם היינקס אמר את אותם הדברים וחזר לאמן כשהתבקש".

בדורטמונד גם חושבים על העונה הבאה ולפי הפרסומים בגרמניה המועמדים לתפקיד המאמן הם יוליאן נאגלסמן מהופנהיים, ניקו קובאץ', מאמנו של טאלב טוואטחה באיינרכט פרנקפורט וראלף האזנהוטל מלייפציג.

פיטר בוס. מצבו קריטי (gettyimages)
פיטר בוס. מצבו קריטי (gettyimages)

האוהדים מתוסכלים מהמצב של הקבוצה וטוענים שהמינוי של בוס הוא טעות בגלל חוסר הניסיון שלו בבונדסליגה. לראיה, המאמן ההולנדי כבר שיחק עם 13 צירופים שונים בהגנה, דבר שהביא לכאוס מוחלט בקבוצה. "יש קללה על היורשים של יורגן קלופ. טוכל ידוע כמאמן גאון, אבל לא הצליח. גם בוס שהוליך את אייאקס לגמר הליגה האירופית לא מוצא את מקומו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי