פטר בוס בלחץ: לואיס אנריקה ולורן בלאן מועמדים להחליפו

פטר בוס
פטר בוס | Getty

בדורטמונד הכינו רשימת מועמדים במקום המאמן, שלא ניצח כבר תשעה משחקים ברציפות. ההולנדי החליט לסגור את מתקן האימונים של הקבוצה וביטל את יום המנוחה של השחקנים לקראת המשחק מול לברקוזן (שבת, 16:30 בספורט3)

(גודל טקסט)
על פי דיווחים היום (חמישי) ב"בילד" הגרמני פטר בוס בלחץ עצום לקראת משחקה של דורטמונד נגד לברקוזן ביום שבת (16:30, ישיר בספור3), שעשוי לחרוץ את גורלו. הצהובים-שחורים לא ניצחו תשעה משחקים בכל המסגרות, והשיגו ניצחון אחד בלבד בגביע הגרמני על מגדבורג 0:5.


בגרמניה טוענים שבוס החליט לסגור את מתקן האימונים של דורטמונד כדי שהסקרנים לא יראו מה עושה באימונים, וכיצד הוא מתרגל את שחקניו. בנוסף לכך, המאמן ההולנדי הגביר את קצב האימונים כשביטל את יום המנוחה הקבוצה של הקבוצה, והשחקנים עברו למתכונת של אימוני בוקר וערב כשבתווך הרצאה טקטית עם וידאו. הצרות של בוס לא נגמרות, מפני שיצטרך להסתדר ללא פייר-אמריק אובמיאנג המורחק ומריו גצה הפצוע. כמו כן, הקבוצה חייבת לנצח את לברקוזן, שצמודה אל יריבתה בטבלה.



בתוך כך, בדורטמונד עובדים על תכנית חירום אם ייאלצו לפטר את המאמן, ובין היתר הוזכר שמו של מאמן ברצלונה לשעבר לואיס אנריקה והמאמן הגרמני ארמין ווה. גם שמם של מאמן ניס לוסיאן פברה ולורן בלאן נמצא ברשימה.

Bosz hides his stars behind plastic. Ahead of the match in Leverkusen BVB coach Peter Bosz tries everything to get… https://t.co/h7jbgyqJIf

— BVB India (@BVBIndiaFC) November 30, 2017

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי