גרמניה: 0:0 בקרב התחתית בין פרייבורג להמבורג

פרייבורג - המבורג
פרייבורג – המבורג | Gettyimages

פתיחה מאכזבת למחזור ה-14 בבונדסליגה שהשאירה את שתי הקבוצות עמוק בתחתית. שער של ראבה נפסל. צרפת: 2:3 דרמטי לדיז'ון על בורדו. ספרד: 0:0 בין מלאגה ללבאנטה

קבוצות: פרייבורג
(גודל טקסט)
קרב התחתית בפרייבורג שפתח את המחזור ה-14 בבונדסליגה הסתיים ללא הכרעה וללא שערים. השתיים הגיעו לאחר ניצחונות, אבל לא הצליחו לייצר מומנטום. שער של יוריק ראבה הצרפתי מפרייבורג נפסל בדקה ה-53 בטענת נבדל מוצדקת. המבורג במקום ה-15 עם 14 נקודות ותיקו שני העונה – גם הוא מאופס. פרייבורג נותרה במקום המוביל למשחקי המבחן נגד הירידה ובמאזנה 12 נקודות בלבד. 

דיז'ון – בורדו 2:3 

משחק מהנה פתח את המחזור ה-16 בליג 1. האורחת הובילה פעמיים משערים של הברזילאים שלה ז'ונתן קאפו (13) ומלקולם (36), אך דיז'ון איזנה פעמיים והצליחה להפוך בדקה ה-87. סדריק יאמברה (34) ובנז'מין ז'נו (52) כבשו לזכותה. ווסלי סעיד שבישל את השער השני כבש את שער הניצחון וסידר לדיז'ון ניצחון חמישי משבעת המשחקים האחרונים. המנצחת חלפה על פני יריבתה בדרך למקום ה-10. 


מלאגה – לבאנטה 0:0 

בספרד, המחזור ה-14 נפתח בקרב תחתית מאופס. העולה החדשה שניצחה רק פעם אחת בשמונת המשחקים האחרונים האריכה את הרצף. מלאגה לא הצליחה להשיג ניצחון שלישי ברציפות במגרשה הביתי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי