עוד אחת נפלה: 0:3 לוולפסבורג על מנשנגלדבאך

וולפסבורג חוגגת
וולפסבורג חוגגת | Getty

בעוד באיירן בורחת, יריבותיה מתרסקות: אמש ספגה לייפציג 4:0 בהופנהיים והערב הגיע תורם של הזאבים להתרסק. טוואטחה שותף לשלוש דקות ב-1:2 של פרנקפורט אצל הרטה ברלין. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

באיירן מינכן היא המנצחת הגדולה של המחזור ה-14 בבונדסליגה. הבווארים ניצחו בשבת 1:3 את האנובר, חזו איך במקביל לייפציג השנייה, שהיתה במרחק שלוש נקודות מהם ערב המחזור, מובסת 4:0 אצל הופנהיים. ואילו הערב (ראשון) הגיעה תורה של מנשנגלדבאך הרביעית לחטוף תבוסה, 3:0 בוולפסבורג ולהתרחק אף היא ממאבק האליפות.

במשחק נוסף ניצחה איינטרכט פרנקפורט  1:2 בחוץ את הרטה ברלין ועשתה צעד חשוב לעבר מקום בליגה האירופית בעונה הבאה.

וולפסבורג – מנשנגלדבאך 0:3 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
האורחים הגיעו עם שלושה ניצחונות בארבעת משחקיהם האחרונים, הזאבים ניצחו רק בשני משחקים ב-13 מחזורים. אלא שמי ששם באנקר 2 גילה תוך ארבע דקות שמריו גומס יש תכניות אחרות. החלוץ הוותיק נטה קטנה בעקב ויונאס מאלי העלה את המארחת ל-0:1. בדקה ה-25 מאלי חדר לרחבה והעביר כדור בחצי גובה לדניאל דידאוuי שהקפיץ מעל יאן זומר ו-0:2 נהדר לזאבים.

גלדבאך ניסתה לחזור למשחק ובעטה מכל מצב אבל השער נפל מהעבר השני. בדקה ה-71 ג'ושוע גילאבוגי בעט מ-30 מ' את אחד מהמועמדים לשער העונה, 0:3 לוולפסבורג.


טוואטחה. פחות ופחות דקות (Getty)

הרטה ברלין – איינטרכט פרנקפורט 2:1
בעוד הנשרים טיפסו ל-22 נקודות וחזרו לנצח משערים של מריוס וולף בדקה ה-26 וקווין פרינס בואטנג בדקה ה-80, אחרי שעשו זאת פעם אחת בארבעת המשחקים האחרונים, טאלב טוואטחה חווה ירידה חדה במעמדו בחודשיים האחרונים.

הערב רשם המגן הישראלי שלוש דקות בלבד כחילוף הגנתי במקום החלוץ אנטה רביץ' כדי לשמור על התוצאה וסך הכל יש לו 30 דקות בלבד בשישה משחקי ליגה. הסיבה העיקרית לכך היא שהמאמן ניקו קובאץ' מעדיף על פניו של טוואטחה בכנף שמאל את ג'סי ווילמס, הרכש מפ.ס.וו., גם במערך של שלושה בלמים וגם ב-2:4:4. אגב, המארחת עלתה ליתרון 0:1 משער של הרכש המרכזב מלייפציג דייבי סלקה כבר בדקה ה-13 אבל הנשרים ידעו לעשות את המהפך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי