שער בכורה להאברץ, צפו ב-0:2 של לברקוזן בשטוטגרט

קאי האברץ
קאי האברץ | אלבום משפחה

ביילי בישל לקשר הצעיר שער יקר בדקה ה-21, בנדר (80) הוסיף ולברקוזן כבר עם 14 משחקים רצופים ללא הפסד בכול המסגרות. בורדו הובסה 3:0 מול שטרסבורג. אלאבס גברה 0:2 על לאס פלמאס

(גודל טקסט)

סוף שבוע עמוס ברחבי אירופה יצא הערב (שישי) לדרך. באייר לברקוזן פתחה את המחזור ה-15 בענק עם 0:2 יקר על שטוטגרט. לברקוזן השלימה רצף חסר תקדים של 14 מפגשים בכול המסגרות ללא הפסד, והיא עלתה זמנית למקום החמישי עם 25 נקודות. ליאון ביילי סידר לקאי האברץ הצעיר שער בכורה העונה, כשהגרמני ירה לרשת מתוך תיבת הרחבה בדקה ה-21, לארס בנדר הכפיל עם נגיחה עוצמתית בדקה ה-80. שטוטגרט עם הפסד שני ברציפות והיא במקום ה-13, אחרי הפסד בכורה העונה בבית.
 



בצרפת, בורדו התקשתה ללא מאלקום ונכנעה 3:0 לשטרסבורג. העולה החדשה המשיכה את היכולת המרשימה אחרי הניצחון על פאריס סן ז'רמן. סטפן באוהקן כבש כבר בדקה השנייה, דימטרי לנארד (38) הכפיל, ומרטין טרייר (66) קינח וסידר לשטרסבורג ניצחון שני ברציפות. העולה החדשה כבר עם 21 נקודות, בורדו תקווה כי הפצועים יחזרו ויסייעו לה להיצמד לצמרת.


בספרד, דפורטיבו אלאבס המשיכה במגמת ההתאוששות שלה עם 0:2 קריטי על לאס פלמאס, ללא פאקו אייסטראן, בקרב תחתית חם. איבאי גומס (23) שוב כבש, עם שער רביעי שלו בשני המחזורים האחרונים, מוניר אל חדאדי הכפיל בדקה ה-55. אלאבס כבר במקום ה-18 על חשבון הצהובים מהאיים הקנריים, שיתקשו לשרוד בליגה עם קצב צבירת הנקודות הנוכחי. 






 

¡¡¡¡¡GOOOOOOOOOOOL DE @Munirhaddadi!!!!! ¡VAMOS! 2-0 #GoazenGlorioso#AlavésLasPalmaspic.twitter.com/L9AgWv7pbk

— Deportivo Alavés (@Alaves) 8 בדצמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי