צפו בתקציר: 3:4 לפרייבורג על קלן אחרי מהפך בתוספת הזמן

נילס פטרסן
נילס פטרסן | Gettyimages

נועלת הטבלה כבר הובילה בשלושה שערים, אך האורחים לא ויתרו ובעזרת שלושער של פטרסן קבעו מהפך מדהים בדקה ה-96. האנובר גברה על הופנהיים 0:2, אאוגסבורג והרטה ברלין סיימו ב-1:1 דרמטי

קבוצות: פרייבורג
(גודל טקסט)
לצד פיטוריו של פיטר בוס מבורוסיה דורטמונד, המחזור ה-15 בבונדסליגה נמשך היום (ראשון) עם אחד המהפכים המטורפים בשנים האחרונות בו פרייבורג חזרה מפיגור של שלושה שערים בדקה ה-29 וגברה 3:4 על קלן מפנדל בדקה ה-96. בנוסף האנובר גברה 0:2 על הופנהיים ובהמשך תארח אאוגסבורג את הרטה ברלין.


קלן – פרייבורג 4:3

קרב התחתית שנערך במגרש המושלג סיפק את אחד המשחקים הדרמטיים שנראו בשנים האחרונות, במשחק בו האורחת חזרה מפיגור של שלושה שערים בדרך לניצחון דרמטי בתוספת הזמן על נועלת הטבלה. זה דווקא התחיל טוב עבור ה"עזים" כשאחרי פחות משמונה דקות לוקאס קלונטר קבע 0:1, ובדקה ה-16 סהרו גווירסי הכפיל מהנקודה הלבנה. ואם זה לא מספיק, עצמי של קאלב סטאנקו האמריקאי קבע 0:3 לקלן כבר אחרי 29 דקות. למרות הכל, פרייבורג לא ויתרה ונילס פטרסן (38) צימק מעט לפני הירידה להפסקה.


 


בדקה ה-65 המשחק נפתח מחדש כשיאניק האברר צמצם ל-3:2 והעיר מחדש את התקוות של האורחים. בדקה ה-88 קיבלה פרייבורג פנדל אחרי הכשלה ברחבה אותו ניצל פטרסן כדי להשוות ל-3:3 ולהשלים צמד, וכשכבר נראה היה שהמשחק יסתיים בחלוקת נקודות, עמוק בתוספת הזמן גווירסי נגע בידו ברחבה והעניק כדור עונשין נוסף לאורחים, אותו תרגם פטרסן למהפך אדיר בדקה ה-96 ושלושער אישי.


Da ist er … der erste AUSWÄRTSSIEG ⚪️ #SCF#KOESCFpic.twitter.com/tTobruAHxs

— SC Freiburg (@scfreiburg) December 10, 2017

Unser #SCF dreht 0:3 in 4:3-Erfolg

Der Spielbericht zu #KOESCF ➡️ https://t.co/eWsebuj5Pupic.twitter.com/WNAW3zK4cI

— SC Freiburg (@scfreiburg) December 10, 2017

תוצאות נוספות

האנובר – הופנהיים 0:2

(ניקלאס פולקברג 59, מרטין הרניק 85)


אאוגסבורג – הרטה ברלין 1:1
(פרנסיסקו קאיובי 74/ סלומון קאלו 90+1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי