צפו: דורטמונד ניצחה 0:2 את מיינץ בבכורה של שטוגר

שחקני דורטמונד חוגגים
שחקני דורטמונד חוגגים | AFP

סוקראטיס כבש ראשון, אובמיאנג בישל לקגאווה את השני סמוך לסיום והצהובים-שחורים שבו למסלול הניצחונות. 90 דקות לטאווטחה ב-1:2 של פרנקפורט על המבורג. צפו 1:1 לוולפסבורג מול לייפציג

(גודל טקסט)
מחזור אמצע השבוע בבונדסליגה יצא הערב (שלישי) לדרך, ובסיומו של המשחק המוקדם במסגרת המחזור ה-16 בגרמניה נפרדו וולפסבורג ורד-בול לייפציג בחלוקת נקודות אחרי 1:1 מהנה. פטר שטוגר יכול להיות מרוצה ממשחק הבכורה, כשדורטמונד ניצחה בחוץ את מיינץ 0:2. טאלב טאווטחה פתח בהרכב והשלים 90 דקות ב-1:2 של פרנקפורט על המבורג. פרייבורג הפתיעה את מנשגלאדבך 0:1.



מיינץ – דורטמונד 2:0
לאחר עשרה משחקים ללא ניצחון, משחק הבכורה של פטר שטוגר הסתיים עם 3 נקודות חשובות של השוורצגלבן, שעלו למקום הרביעי עם 25 נקודות והפרש שערים טוב יותר מאשר של פרנקפורט ומנשגלאדבך. דורטמונד לא ספגה הערב לראשונה לאחר שמונה משחקים ברצף.


המארחים ירדו למקום ה-15 עם 16 נקודות. המחצית הראשונה לא סיפקה רגעים מיוחדים והסתיימה ב-0:0 משמים. דורטמונד התעוררה בחצי השני וכבר בדקה ה-55 סוקראטיס הוותיק ניצל הרחקה לא טובה של הגנת מיינץ וירה את הכדור לרשת. בדקה ה-88 פייר-אמריק אובמיאנג פרץ לרחבה, שלח מסירת רוחב ימנה אל שינג'י קגאווה והיפני גלגל את השני לרשת. האורחים הצליחו לשמור על התוצאה עד שריקת הסיום, ושטוגר יכול לסמן וי על המשחק הראשון כמאמן הקבוצה.


Die 55. Minute in Mainz. #m05bvb 0-1 pic.twitter.com/D1WZc1gcSP

— Borussia Dortmund (@BVB) December 12, 2017



המבורג – פרנקפורט 2:1
טאלב טאווטחה רשם 90 דקות בניצחון חוץ החשוב של קבוצתו, שעלתה למקום החמישי עם 25 נקודות. המארחת ירדה למקום ה-16 עם מאזן של 15 נקודות.


המבורג לא בזבזה יותר מדי זמן משריקת הפתיחה, וכבר בדקה התשיעית הבלם קיריאקוס פפאדופולוס נגח את ה-0:1, כשארון האנט הגיבה קרן מאגף ימין היישר אל ראשו של היווני. חלפו רק חמש דקות ומאריוס וולף קיבל בישול פנטסטי מטימות'י צ'נדלר האמריקאי, והחלוץ שלח בעיטה חזקה מתוך הרחבה וקבע 1:1. לא נרגע ובדקה ה-24 סיפק הפעם מסירת רוחב נהדרת מאגף ימים אל גאצ'ינוביץ', שגלגל את הכדור לפינה השמאלית וקבע 1:2 לנשרים.


Die Eintracht spielt eine klasse erste Halbzeit, muss am Ende aber ein wenig zittern. Trotzdem steht letztlich der fünfte Auswärtssieg der Saison #SGE#HSVSGE 1:2 pic.twitter.com/s52PCvAhQN

— Eintracht Frankfurt (@Eintracht) December 12, 2017


פרייבורג – בורוסיה מנשגלאדבך 0:1
המארחים השיגו ניצחון חשוב וטיפסו עד למקום ה-13 עם 18 נקודות, ומנגד גלאדבך ירדה למקום השישי והיא עם 25 נקודות. המחצית הראשונה לא סיפקה כדורגל גדול, ורק בדקה ה-20 נילס פטרסן דייק מהנקודה הלבנה.. האורחים לא הצליחו לשיג את שער השוויון, למרות שהיה להם מספיק זמן.


ENDSTAND | 1:0 #SCFBMG

Was eine starke Team-Leistung HEIMSIEG! #SCFpic.twitter.com/CLPa87xFxK

— SC Freiburg (@scfreiburg) December 12, 2017


וולפסבורג – לייפציג 1:1 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)

חלוקת נקודות בין הזאבים לסגנית המוליכה, שרשמה משחק שלישי ברצף ללא ניצחון – ארבעה משחקים אם מחשיבים את ה-2:1 הביתי לבשיקטאש בליגת האלופות.


פנדל מדויק של פול ורהאג בדקה ה-15 העלה את המקומיים ליתרון אחרי שגומס הוכשל ברחבה, אלא שהאורחת הצליחה לשוב לביתה עם נקודה הודות לשער של מרסל הלסטנברג. בתוך תוספת הזמן לייפציג אף נשארה בעשרה שחקנים בעקבות כרטיס צהוב שני שספג דאיו אופאמקאנו, הבלם הצרפתי. המארחים אף רשמו שתי החמצות ענקיות, בעיקר זו של דיבוק אוריגי הבלגי שמשני מטרים פספס את המסגרת בדקה ה-79.



ורהאג כובש ראשון. הזאבים יכולים להרגיש מקופחים לאור ההחמצות (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי