צפו: הזאר ורפאל כבשו, גלדבאך ניצחה 1:3 את המבורג

הזאר ושחקני מנשנגלדבאך חוגגים
הזאר ושחקני מנשנגלדבאך חוגגים | AFP

הבלגי היה הראשון שמצא את הרשת, לאחר מכן הוא גם בישל לברזילאי את השני שלו והשלישי במשחק בדרך לניצחון ועלייה למקום הרביעי. בצרפת: 0:4 למונאקו בסנט אטיין. בספרד: 0:0 בין סביליה ללבאנטה

(גודל טקסט)
בורוסיה מנשנגלדבאך הייתה הראשונה לצבור שלוש נקודות בפתיחת המחזור ה-17 בבונדסליגה, המחזור האחרון לפני היציאה לחודש של פגרת חורף, והודות ל-1:3 ביתי על המבורג קטעה רצף של שלושה מחזורים ללא ניצחון.


גלדבאך, שהפסידה את שני משחקי החוץ האחרונים שלה מול וולפסבורג (3:0) ופרייבורג (1:0) ובין לבין סיימה בתיקו ביתי מול שאלקה 1:1), עלתה ליתרון מהיר משער של טורגן הזאר כבר אחרי תשע דקות, אבל בדקה ה-53 היה זה אנדרה האן שנהנה מבישול של ארון האנט וקבע שוויון. למזלם של המקומיים, רפאל ניצל טעות של פאפאדופולוס, ראה את השוער האורח כריסטיאן מאטניה לא שומר על הפינה ובעט כדור מדויק שקבע 1:2, בדקה ה-79 הסיפור נגמר עם שער נוסף של הברזילאי אחרי מבצע יפהפה של הזאר.




בזכות הניצחון טיפסו דיטר הקינג ושחקניו עד למקום הרביעי, אבל כמובן שלהם משחק עודף עד אשר יושלם המחזור. בעוד לגלדבאך 28 נקודות, המבורג נותרה במקום ה-16, ממנו מגיעים למשחקי המבחן, כשהיא עם 15 נקודות בלבד – כך שתיקו מחר בין ורדר ברמן למיינץ יוריד אותה אל מתחת לקו האדום.

Not all heroes wear capes. Some wear the Borussia alternate kit #fohlenelf#BMGHSV 3-1 pic.twitter.com/fcGduLbAlF

— Gladbach (@borussia_en) December 15, 2017


ליגה צרפתית: מונאקו הביסה 0:4 את סנט אטיין
שמונה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון רושמת סנט אטיין, שהערב הובסה בביתה על ידי מונאקו, האלופה שהשיגה ניצחון שלישי ברצף אחרי ארבעה מחזורים רצופים ללא ניצחון. ג'יבריל סידיבה כבש ראשון כבר בדקה השלישית, תומא למאר הכפיל בשער יפהפה בדקה ה-32 ופאיביניו וקייטה באלדה קבעו את תוצאת המשחק בדקות 53 ו-60. סטפן רופייה, שוער סנט אטיין הורחק בדקה ה-53 באדום ישיר.


האלופה מהנסיכות כעת במקום השני עם 38 נקודות, שש הפרש מהמוליכה פ.ס.ז' שטרם שיחקה המחזור כמובן, ואילו סנט אטיין במקום ה-15 עם 20 נקודות בתום 18 מחזורים.


ליגה ספרדית: 0:0 מאכזב בין סביליה ללבאנטה
מאמן סביליה, אדוארדו בריסו שחלה בסרטן, שב לקווים בתיקו הביתי של קבוצתו מול לבאנטה, משחק שהסתיים ללא שערים ובכך השלימו האנדלוסים משחק נוסף ללא ניצחון, אחרי החמישייה שחטפו מהבלאנקוס במחזור שעבר. מהמשחק אין יותר מדי מה לציין, למעט העובדה שחסוס נבאס, קשר סביליה, רשם את הופעתו ה-416 במועדון, יותר מכל שחקן אחר.


בעקבות הנקודה בין השתיים בפתיחת המחזור ה-16 בספרד, סביליה נותרה חמישית עם 29 נקודות במאזנה, שתיים הפרש מריאל הרביעית ו-10 מברצלונה המוליכה, בעוד לבאנטה במקום ה-15 עם 17 נקודות, חמש הפרש מאלאבס שמתחת לקו האדום.

4️⃣1️⃣6️⃣.
Record maker. @JNavas becomes @SevillaFC's all-time appearance maker. #NBFootball#SevillaFC#NavasLeyendapic.twitter.com/KhggJ0ss1N

— New Balance Football (@NBFootball) December 15, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי