צפו בדרמה: שטוטגרט החמיצה פנדל (95), באיירן שוב ניצחה

דויד אלאבה
דויד אלאבה | Getty

הבווארים השיגו 0:1 משער יקר של מולר וניצלו משוויון בעוד שאלקה שמטה נקודות ב-2:2 בפרנקפורט ללא טוואטחה. קלן חיברה ניצחון ראשון אחרי 17 משחקים. 1:2 דרמטי לדורטמונד מול הופנהיים, שטוגר עדיין מושלם

(גודל טקסט)
תומאס מולר עלה כמחליף וכבש הערב (שבת) את שער הניצחון ב-0:1 בשטוטגרט, בעוד המארחת החטיאה פנדל בדקה ה-94 ואיפשרה לבאיירן להגדיל את יתרונה בראש טבלת הבונדסליגה ל-12 נקודות. לייפציג אמנם תוכל לצמק את הפער ל-10 בלבד, אם תנצח בבית בראשון את הרטה ברלין אבל גם כך עושה רושם ששוב הבווארים, גם בעזרת המזל, סוגרים אליפות עוד לפני פגרת חג המולד והחורף.


משהו מוזר קורה העונה לכל מי שמנסה להתחרות באלופת  חמש העונות האחרונות. על ההתרסקות של דורטמונד עוד יכתבו ספרים ובמחזורים האחרונים כל קבוצה שעולה למקום השני מיד מפסידה. הפעם זה היה תורה של שאלקה ששמטה נקודות ב-2:1 אצל פרנקפורט ללא טאלב טוואטחה. מזל טוב לקלן שאחרי 17 מחזורים חיברה סוף סוף ניצחון ראשון 0:1 על וולפסבורג.



שטוטגרט – באיירן 1:0

המארחת לא ניצחה את האלופה עשר שנים בדרבי הגדול של דרום גרמניה והערב אפילו נקודה כשלה מלהוציא אחרי שצ'אדרק אקולו בעט פנדל היישר לידיים של סוון אולריך בדקה ה-94. חלוקת נקודות היתה עושה צדק עם השוואבים שנתנו מאבק שקול עד שנכנעו בדקה ה-79 לכדור ענק של קינגסלי קומאן למולר שבעט מתוך הרחבה פנימה, 0:1. המארחת נשברה אבל חאמס רודריגס לא ניצל להגדיל את התוצאה ואז במתפרצת של ייאוש הושג הפנדל. אקולו ניגש ובעט היישר לגופו של אולריך ואת הריבאונד ממצב עוד יותר טוב בעט החוצה.



רגע מרגש במשחק בשטוטגרט, אלאבה מבאיירן מנסה לנחם את מחמיץ הפנדל אקולו (Getty)


פרנקפורט – שאלקה 2:2
אז נכון שהקבוצה מגלזנקירשן ראתה את היתרון מבאיירן גדל, מצד שני היא חזרה מ-2:0 בדקה ה-95 אז כך שהשחקנים של דומיניקו טדסקו יכולים להיות מרוצים. לוקה יוביץ כבר בדקה הראשונה וסבסטיאן האלר הכפיל בדקה ה-65, אבל המחליף בריל אמבולו בדקה ה-82 והבלם נאלדו מנמש לפני השריקה לסוף השיגו נקודה. טוואטטה, שפתח במשחק הקודם ב-1:2 בהמבורג והשלים 90 דקות, לא היה בסגל מסיבות מקצועיות.


בורוסיה דורטמונד – הופנהיים 1:2 

ניצחון שני ברציפות לפטר שטוגר, שהשכיח בצורה מרשימה את התקופה הקודרת תחת פטר בוס. מארק אות' כבש בדקה ה-21 לטובת האורחת, אך פנדל של פייר אמריק אובמיאנג בדקה ה-63 החזיר את החיוך לדורטמונד. בזמן ששטוגר שמח על הנקודה, כריסטיאן פולישיץ' כבש בדקה ה-89 והקפיץ את שטוגר למקום החמישי. 


קלן – וולפסבורג 0:1

המארחת מגלה שיפור בשבועות האחרונים (תיקו 2:2 בשאלקה, רק 1:0 אצל באיירן וכמובן ה-4:3 אחרי ה-0:3 מול פרייבורג) וסופסוף גם המזל היה אתה. בדקה ה-65 פרץ מילוש יואיץ' הסרבי ממרכז המגרש ועל סף הרחבה הכניס מסירת עומק מצוינת שהותירה לכריסטיאן קלמנטס המחליף רק לדחוק פנימה.


Schluss. #KOEWOBpic.twitter.com/J9CidjQ7wj

— VfL Wolfsburg (@VfL_Wolfsburg) December 16, 2017

תוצאות נוספות:
אאוגסבורג – פרייבורג 3:3

ברמן – מיינץ 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי