צפו בתקציר: 1:2 לבאיירן מינכן על דורטמונד, גם ברמן עלתה

שחקני באיירן מינכן
שחקני באיירן מינכן | AFP

גביע גרמני: בואטנג (12) ומולר (40) הנחילו לשטוגר הפסד בכורה ושמרו על חלום הטרבל של הבווארים, ירמונלקו (77) רק צימק. 2:3 לברמן על פרייבורג, גם פרנקפורט בשלב הבא אחרי 1:2 בהיידנהיים, 56 דקות לטוואטחה

(גודל טקסט)

שלב שמינית גמר הגביע הגרמני נמשך היום (רביעי) עם ארבעה מפגשים. אחרי שמיינץ, וולפסבורג ופדרבורן כבר הבטיחו את מקומן בשלב הבא, באיירן מינכן גברה על בורוסיה דורטמונד בקלאסיקר וגם היא בשלב הבא. מוקדם יותר, ורדר ברמן ולברקוזן הבטיחו כרטיס לשלב הבא.


באיירן מינכן – בורוסיה דורטמונד 1:2 

פטר שטוגר יתרכז בליגה, אחרי הפסד בכורה כמאמן דורטמונד. האלופה הייתה גדולה על היריבה הגדולה, וחגגה העפלה לשלב הבא עם עוד וי בקלאסיקר כאשר חלום הטרבל עדיין חי ובועט. ז'רום בואטנג כבש ראשון כבר אחרי 12 דקות עם נגיחה חכמה מתוך הרחבה. ההתקפה של באיירן המשיכה להביך את האורחת. בדקה ה-40 תומאס מולר הכפיל. החלוץ החליף מסירות עם רוברט לבנדובסקי ובקלילות מצא את הרשת. אנדריי ירמולנקו (77) הצליח רק לצמק. באיירן יוצאת לפגרה בסטייל עם העפלה לשלב הבא, שטוגר ינסה למזער נזקים בליגה. 

 


ורדר ברמן – פרייבורג 2:3

לערב אחד, המארחת שכחה מקרבות התחתית והעפילה לרבע הגמר. האורחת מצדה, ספגה הפסד ראשון אחרי חמישה משחקים רצופים. אישאק בלפודיל כבש כבר בדקה השלישית, פלוריאן קיינץ הכפיל בדקה ה-20. ניס פטרסן, שנמצא בכושר משופר, הצליח רק לצמק עם פנדל בדקה ה-28. פיליפ ברגפרד מחק את החלומות של האורחת לקאמבק עם שער שלישי בדקה ה-69. יוריק ראבה הצליח רק לצמק, עם שער בדקה ה-86. 


בורוסיה מנשנגלדבאך – באייר לברקוזן 1:0 

אחרי ה-4:4 המשוגע מול האנובר במחזור האחרון בליגה, האורחת חזרה לנצח. ליאון ביילי, שלהט במשחק הקודם עם צמד, שוב היה אחראי על הכיבושים עבור לברקוזן. הבלגי כבש בדקה ה-70 וסידר לאורחת כרטיס לשלב הבא. מנשנגלדבאך תתרכז בליגה. 


הידנהיים – איינטרכט פרנקפורט 2:1

טאלב טוואטחה עלה מהספסל בדקה ה-64 וסייע לנשרים להשיג את הכרטיס לשלב הבא אחרי הארכה. 90 דקות מול הקבוצה מליגת המשנה הסתיימו ללא שערים, אבל חמש דקות בתוך ההארכה מיאט גאצ'ינוביץ' מצא את הרשת והעלה את האורחת מהליגה הבכירה ליתרון. דקה חלפה ומארק שנאטר המקומי הצליח להדהים, אולם השוויון החזיק מעמד עד הדקה ה-109, אז סבסטיאן האלר קבע 1:2 והכריע את ההתמודדות.





 




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי