צפו בתקציר: 1:3 לבאיירן מינכן על לברקוזן, שער אדיר לחאמס

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Gettyimages

הקולומביאני ירה כדור חופשי נהדר לרשת של לנו בתוספת הזמן. מרטינס וריברי כבשו ראשונים, פולאנד רק צימק. ניצחון ליגה חמישי ברציפות לבווארים. 0:2 לגנגאן בשטרסבורג

(גודל טקסט)
בצל משחקי הגביע השונים, גם הליגות באירופה התקיימו כשהיו נפתחו המחזורים בגרמניה, צרפת וספרד כשבאיירן מינכן גברה 1:3 על באייר לברקוזן בחוץ, גנגאן ניצחה 0:2 בשטרסבורג וחטאפה הסתפקה ב-0:1 קטן בבית על מלאגה המתדרדרת.


גרמניה: באייר לברקוזן – באיירן מינכן 3:1
הבווארים כבר עם ניצחון חמישי ברציפות בבונדסליגה, עם פער, לפחות זמני, של 14 נקודות מסגנית המוליכה שאלקה. בדקה ה-32 כדור קרן שהוגבה מימין הגיע לארתורו וידאל שנגח ופגע בהגנה. למזלו חאבי מרטינס היה במקום כדי לנעוץ מקרוב את הכדור ברשת של ברנד לנו והיתרון נשמר עד ההפסקה.



היתרון הוכפל בדקה ה-59 כשפרנק ריברי קיבל כדור מחאמס רודריגס, פרץ משמאל וירה את הכדור לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2. קווין פולאנד צימק ל-2:1 (70) עם בעיטה גדולה מחוץ לרחבה, אך דקה בתוך תוספת הזמן הקולומביאני קבע את תוצאת המשחק כשבעט כדור חופשי מקצב הרחבה מדוייק לפינה השמאלית הגבוהה של לנו.



חאמס. חתם את התוצאה בשער גדול (Gettyimages)


צרפת: שטרסבורג – גנגאן 2:0
המחזור ה-20 בליגה הצרפתית נפתח עם ניצחון שני ברציפות ומשחק ליגה שישי ברצף ללא הפסד עבור גנגאן. יאניס סאליבור העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה השמינית, כשניקולה בנזט הכפיל ל-0:2 שמונה דקות לאחר מכן. גנגאן טיפסה למקום השישי, כשהמארחת, שרשמה הפסד שני ברציפות, עלולה לאבד מחר את המקום ה-11.


#RCSAEAGpic.twitter.com/KPFfFyvlXb

— En Avant de Guingamp (@EAGuingamp) January 12, 2018


ספרד: חטאפה – מלאגה 0:1
האסולונס חזרו לנצח אחרי ההפסד לאתלטיקו מדריד, על חשבון מלאגה שרשמה הפסד ליגה רביעי ברציפות וחמישי בכל המסגרות, כשהיא עשויה לרדת מחר למקום האחרון ב"לה ליגה" אם לאס פלמאס לא תפסיד בג'ירונה. השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-73 כשכדור חופשי שהוגבה לרחבה מימין הגיע לאנחל בצד השני של הרחבה. החלוץ העביר רוחב לחואן קאלה שדחק אותו מקרוב כדי לכבוש שער ניצחון יקר למארחת, שטיפסה זמנית למקום השמיני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי