צפו בתקצירים: טוואטחה לא היה בסגל פרנקפורט, ניצחון גדול ללייפציג

קווין פרינס בואטנג
קווין פרינס בואטנג | Gettyimages

המגן הישראלי לא שותף ב-1:1 מול פרייבורג. הקבוצה של הזנהואטל גברה 1:3 על שאלקה וחזרה למקום השני בטבלה

(גודל טקסט)
לאחר ה-1:3 של באיירן מינכן על לברקוזן אתמול (שישי), המחזור ה-18 בבונדסליגה הגרמנית המשיך גם היום (שבת) ובמוקד פרנקפורט ופרייבורג נפרדו ב-1:1. האנובר ניצחה את מיינץ, אאוגסבורג גברה על המבורג, הופנהיים ו-ורדר ברמן סיימו בתיקו, שטוטגרט השיגה שלוש נקודות מול הרטה ברלין. במשחק המאוחר ר.ב לייפציג השיגה 1:3 גדול על שאלקה ועלתה על חשבונה למקום השני.



פרנקפורט – פרייבורג 1:1
התיקו באצטדיון הביתי הוריד את הנשרים אל המקום התשיעי, כשבמאזנם 27 נקודות. לעומת זאת, האורחים עלו למקום ה-12 עם 20 נקודות. טימות'י צ'נדלר הוריד כדור בראשו בדקה ה-28 וסבסטיאן האלר המשיך בנגיעה את הכדור לרשת, 0:1 למארחים. במחצית השנייה פרייבורג החלה להפעיל יותר לחץ, ושער השוויון הגיע כבר בדקה ה-51. כריסטיאן גאנת'ר הגביה כדור קרן מאגף שמאל ורובין קוח נגח את ה-1:1. טאלב טוואטחה לא נכלל בסגל של פרנקפורט.


ר.ב לייפציג – שאלקה 1:3 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

משחק הצמרת המסקרן הסתיים בניצחון מוחץ לזכות המארחת שזינקה מהמקום החמישי לשני (13 נקודות הבדל מבאיירן מינכן) והורידה את האורחים למקום השלישי. הקבוצה של רלף הזנהואטל חזרה לעצמה אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון בסוף הסיבוב הראשון והיא נראית מוכנה לחלק השני של העונה. נבי קייטה (41), אותו רוצה ליברפול לצרף כבר בינואר, טימו ורנר (69) וברומה (71) כבשו למנצחת. נאלדו רק צימק למפסידה (55), שהעניקה 35 דקות לרכש החדש מיובנטוס, מרקו פיאצה.


תוצאות נוספות

אאוגסבורג – המבורג 0:1
(קו ג'ה-צ'אול 45)


האנובר – מיינץ 2:3
(ניקלאס פולקרוג 33, 38, 75/ יושינורי מוטו 26, אלכסנדר האק 31)


שטוטגרט – הרטה ברלין 0:1
(ניקלאס סטארק – שער עצמי 78)


ורדר ברמן – הופנהיים 1:1
(גברי סלאסי 63/ בנג'מיני הובנר 39)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי