שערורייה בגרמניה: אובמיאנג טען שעיתונאי כינה אותו "קוף נאצי"

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | AFP

חלוץ דורטמונד התלונן על הכינוי המעליב שספג ב"קיקר", כשהעיתונאי עצמו טען שתקף את התנהלות המועדון בחלון ההעברות. הערב (19:00, ספורט2) השוורצגלבן נגד וולפסבורג, כשניצחון יעלה אותם למקום השני

(גודל טקסט)
חלוץ בורוסיה דורטמונד, פייר-אמריק אובאמינג, גינה את היחס של העיתונאי הגרמני מארק שוויצקי כלפיו וטען שהוא גזען לאחר שכינה אותו בכינוי שמשמעותו קוף נאצי. שוויצקי מצידו טען שרק ציטט דברים שכתב עיתונאי בכיר במגזין "קיקר" הנודע. החלוץ הגאבונזי התרכז במילה שהופיעה בכותרת המאמר: "אפנצירקוס". החלוץ נעזר בחיפוש בגוגל ומצא שמדובר בקוף שמצדיע במוהל יד נאצי.


בפוסט שהעלה ברשתות החברתיות כתב אובמיאנג שהעיתונאים תוקפים אותו בצורה גזענית ושהקוראים ישפטו לבד האם זה נכון או לא. הוא עשוי לשחק היום נגד וולפסבורג (19:00, שידור ישיר בספורט2). למרות הבעיות שהיו העונה לדורטמונד, החלוץ שעשוי לעזוב לגוואנגז'ו אבגרנדה הסינית כבש 13 שערי ליגה ב-15 משחקים ו-22 ב-27 משחקים בכל המסגרות העונה. אם השוורצגלבן ינצחו היום, הם תעלה למקום השני. אובמיאנג עשוי לשבור את מחסום 100 השערים אם יכבוש היום, אחרי שעד כה כבש 98 שערים בליגה. "עבורי לכבוש כל כך הרבה שערים כשחקן אפריקאי בבונדסליגה זה דבר גדול", אמר החלוץ בראיון לאתר של הבונדסליגה.



בכתבה של העיתונאי אותו מאשים החלוץ צוטטו דברים שאמר כתב "קיקר" בטלוויזיה, שדיבר על כך ש"קרקס אובמיאנג" לא היה קורה אצל באיירן מינכן והוא מהווה נטל על דורטמונד בגלל שהשם שלו כל הזמן מוזכר בהקשר של עזיבה, כשגם ליברפול וקבוצות אחרות מעוניינות בו. הדיון תקף יותר את הניהול בדורטמונד שמאפשרת דברים כאלה מאשר את השחקן.


 

these days German's Journalist are attacking me, while remaining correct until today. i think this reporter could have used another word "affenzirkus » « Circus of Monkey ». on the right Side of the picture that is when I tap on Google affenzirkus . I leave you to judge!! 2018 sorry for my English

A post shared by Aubameyang (@aubameyang97) on



העיתונאי שנאשם בגזענות צייץ בטוויטר: "לא היתה כאן שום כוונה לומר שהוא נאצי או משהו אחר והעיתונאי של קיקר השתמש במונח הזה לכל שחקן אחר כי הוא מתאים לתזה שלו. הכוונה הייתה "מאנקי ביזנס', שבאנגלית המובן של זה הוא 'בית משוגעים כלכלי'. אובמיאנג נכנס להיסטריה כאילו מדובר בגזענות, כשלא הייתה שום כוונה לכך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי