צפו בתקצירים: לייפציג מעדה, לברקוזן עלתה למקום השני

שחקני לברקוזן חוגגים
שחקני לברקוזן חוגגים | מסך

פרייבורג הפכה פיגור וניצחה 1:2 את רד בול. ביילי ואלאריו חגגו ב-1:4 על הופנהיים. טוואטחה לא נכלל בסגל בניצחון פרנקופורט. הצגה גם לטורגן הזאר. מסע ההישרדות של פ.צ קלן נמשך עם 0:2 בקרב התחתית מול המבורג

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)
שבת עמוסה בשערים במחזור ה-19 בבונדסליגה. טאלב טוואטחה לא נכלל בסגל איינטרכט פרנקפורט שניצחה את וולפסבורג. לברקוזן עלתה זמנית למקום השני אחרי ניצחון גדול בהופנהיים. לייפציג מעדה ואילו מחר (ראשון), באיירן מינכן תוכל להגדיל את הפער בפסגה ל-16 נקודות אם תנצח את ברמן.


פרייבורג – לייפציג 1:2
סגנית המוליכה ערב המחזור איבדה את המקום השני אחרי מהפך. טימו ורנר עוד כבש ראשון בדקה ה-65 את העשירי שלו העונה, אבל התשובה הייתה מהירה. יאניק האברר איזן כעבור שבע דקות ורובין קוך השלים את המהפך בדקה ה-76 בשער נגיחה. משחק ליגה שביעי ברציפות ללא הפסד לפרייבורג שעלתה למקום ה-12 והתרחקה מהתחתית.



הופנהיים – לברקוזן 4:1
הצגה גדולה של האורחים ברשות לאון ביילי ולוקאס אלאריו. ביילי כבש (43) בעקב את הראשון ובישל את השלישי לאלאריו (70) שהשלים צמד בתוספת הזמן. יוליאן באומגרטלינגר קבע 0:2 בדקה ה-51. אדם סאלאי רק צימק (86), אך הופנהיים ממשיכה לדעוך והיא כבר תשיעית. לברקוזן התאוששה מההפסד לבאיירן.


FINAL

4 goals, 3 points, and climbing up the table! What a start to the weekend!#TSGB04 | 1:4 pic.twitter.com/l3mq0ljxZJ

— Bayer 04 Leverkusen (@bayer04_en) January 20, 2018


מנשנגלדבאך – אאוגסבורג 0:2
אדן הזאר כבש צמד לצ'לסי? האח טורגן התקנא וסיפק גם הוא משחק נהדר עם בישול למתיאס גינטר ושער משלו בדקה ה-90, הפעם מבישול של גינטר. החבורה של דיטר הקינג עם משחק ביתי חמישי ברציפות ללא הפסד עלתה למקום הרביעי. אאוגסבורג שמינית.


המבורג – פ.צ קלן 2:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
מסע ההיחלצות של האחרונה בטבלה נמשך עם ניצחון שלישי ברציפות ואחרי שנראו עם רגל וחצי בליגה השנייה, החניכים של שטפן רוטנבק צמצמו את הפער מהקו האדום לארבע נקודות בלבד. סימון טרודה כבש פעמיים (27 ו-67) והנחיל הפסד רביעי רצוף למארחת, שספגה אכזבה ביתית בקרב התחתית החשוב.


תוצאות נוספות:
מיינץ – שטוטגרט 2:3
(יושינורו מוטו 45, 54, גריט הולטמן 64 / הולגר בדשטובר 20, דניאל גינצ'ק 90)

וולפסבורג – פרנקפורט 3:1
(מקסימיליאן ארנולד 66 / סבסטיאן האלר 18, טימוטי צ'נדלר 22, לוקה יוביץ' 85)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי