דיווח: טוואטחה עשוי לעזוב את פרנקפורט כדי לצבור דקות

טאלב טאווטחה
טאלב טאווטחה | Getty

בגרמניה בטוחים כי הדעיכה במעמדו של המגן, עשויה להוביל אותו לקבוצה חדשה. אם טוואטחה יעזוב, הוא עשוי להיות מושאל עד לסיום העונה כדי לשנות את מעמדו בפרנקפורט, שרחוקה רק נקודה מהמקום השני

(גודל טקסט)

האם טאלב טוואטחה בדרך ליעד חדש? על פי הדיווח הערב (רביעי) ב-"90min.de" עולה כי המגן צפוי לעזוב את איינטרכט פרנקפורט. בעקבות הדעיכה במעמדו של טוואטחה, הוא נחוש למצוא יעד חדש בו יקבל דקות משמעותיות ביותר, כך גורס הדיווח, שהתעקש כי המגן עשוי לעזוב בהשאלה.

כזכור, עוד לפני היציאה לפגרת החורף המגן לא נכלל בסגל של ניקו קובאץ', כשגם במהלך מחנה האימונים בספרד נדמה כי לא חל שינוי במעמדו. בקיץ רכשה פרנקפורט את מגן נבחרת הולנד, יטרו ווילמס, שתפס פיקוד על עמדת המגן השמאלי כשגם טימותי צ'נדלר שיחק בעמדה על חשבון טוואטחה, שמחזיק בחוזה עד 2019.
 

משחקו האחרון של מגן נבחרת ישראל היה ב-20 בדצמבר, אז הוא עלה כמחליף בדקה ה-64 וסייע לקבוצתו לרשום 1:2 דרמטי על היידנהיים בהארכה. בגרמניה בטוחים כי קיימת אפשרות לפיה טוואטחה, שרשם 11 הופעות, ינסה לזכות בקרדיט מחודש אצל קובאץ' דרך הופעות קבוצות בקבוצה חדשה. פרנפקורט מדורגת במקום השביעי בליגה הגרמנית, והיא עדיין רחוקה רק נקודה מהמקום השני בו מדורגת באייר לברקוזן.

יעזוב? טוואטחה (GETTY) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי