צפו בתקציר: פרנקפורט במקום השני אחרי 0:2 על מנשנגלדבאך

קווין פרינס בואטנג
קווין פרינס בואטנג | Getty

המחזור ה-20 בבונדסליגה יצא לדרך וקבוצתו של טאלב טוואטחה, שנותר מחוץ לסגל, נושמת אוויר פסגות. בואטנג (43) ויוביץ' (90+2) כבשו, הזאר האורח החמיץ פנדל. ספרד: בילבאו מעדה ללא לאפורט שיעבור לסיטי

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בבונדסליגה נפתח הערב במשחק שבו אירחה איינטרכט פרנקפורט את בורוסיה מנשנגלדבאך. טאלב טוואטחה לא היה בסגל המארחת. המגן ממעט לשחק העונה וקבוצתו מעוניינת לשחרר אותו עוד בחלון ההעברות הנוכחי.

פרנקפורט שהגיעה למשחק מהמקום השביעי בטבלה בעוד האורחת דורגה חמישית, זינקה בעקבות ניצחונה עד למקום השני עם 33 נקודות. המפסידה שנותרה עם 31 נקודות, ירדה למקום השישי.

כבר בדקה ה-17 נפצע שוערה של מנשנגלדבאך, יאן זומר והוחלף על ידי טוביאס זיפל. על סף ההפסקה, בדקה ה-43, עלתה פרנקפורט ליתרון 0:1 משער של קווין פרינס בואטנג שקיבל כדור נהדר מטימוטי צ'נדלר וכבש. בדקה ה-77 הוכשל לארס שטינדל האורח על ידי בואטנג ברחבה, טורגן הזאר בעט את כדור העונשין מ-11 המטרים למשקוף השער. יתרון המארחת נותר כשהיה. שתי דקות בתוך תוספת הזמן הכפילה פרנקפורט את יתרונה משער של לוקה יוביץ' שקבע 0:2. המנצחת זינקה כאמור לפחות זמנית עד למקום השני בטבלה.


קווין פרינס בואטנג. פרנקפורט כבר במקום השני (Gettyimages)

ליגה ספרדית: לאפורט בדרך לסיטי, בילבאו סיימה ב-1:1 מול אייבר
הדרבי הבאסקי בין אתלטיק בילבאו לאייבר הסתיים ללא הכרעה – בדקה ה-50 איניאקי וויליאמס הגביה לאריץ אדוריס שמקרוב כבש את אחד משעריו הקלים בקריירה, בדקה ה-73 האורחים קבעו את תוצאת המשחק משער של קיקה שסידר לקבוצתו נקודה, אבל הסיפור הוא שבלם אתלטיק, איימריק לאפורט, נותר מחוץ לסגל והוא צפוי לחתום ב-48 השעות הקרובות במנצ'סטר סיטי, כפי שדווח לא פעם בימים האחרונים. משמעות התיקו היא שבילבאו עשירית עם 27 נקודות עם פתיחת המחזור ה-21, שתיים פחות מלאייבר השביעית.

ליגה צרפתית: דיז'ון גברה 1:2 על ראן
במשחק שפתח את המחזור ה-23 בצרפת, ניצחה דיז'ון בביתה את ראן בקרב מרכז הטבלה ולפחות זמנית היא במקום העשירי, בדיוק במקום טוב באמצע לעומת ראן שעלולה לאבד את המקום השמיני. בדקה ה-30 עלו המקומיים ליתרון משער של פלורן באלמון, אך ארבע דקות לפני המחצית איזן בנז'מן בוריגו. את ההכרעה השיג חוליו טבארס עם הראש בדקה ה-66.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי