צפו בתקציר: שערים נפלאים לריברי ולחאמס, באיירן ניצחה

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | AFP

הצרפתי והקולומביאני ("ביצוע שמזכיר את שערו במונדיאל") העניקו במיינץ 0:2 לבווארים שהגדילו את הפער בפסגה. שאלקה הפסידה עמוק בתוספת הזמן 2:1 לוורדר ברמן, שער בכורה למריו גומס בשטוטגרט, 0:1 דרמטי לליפציג

(גודל טקסט)

באיירן מינכן המשיכה לשלוט בבונדסליגה גם במחזור ה-21, כשגברה בחוץ 0:2 על מיינץ וכעת היא מקדימה ב-18 נקודות את לברקוזן שעלתה למקום השני למרות תיקו 0:0 בחוץ מול פרייבורג. 


מיינץ – באיירן מינכן 2:0

ניצחון עשירי רצוף לבאיירן בכל המסגרות ושביעי בליגה מאז ההפסד בדצמבר למנשנגלדבאך. אחרי שליטה דווקא של מיינץ, פרנק ריברי קבע 0:1 בדקה ה-33 מבעיטה חדה ומדויקת מתוך הרחבה. בדקה ה-44 ראינו גם את חאמס רודריגס במיטבו – קורנטן טוליסו הגביה, חאמס עצר על החזה ובעט ברגל שמאל הישר לפינה הימנית. איזה גול. ב"בילד" החמיאו וכתבו שהשער מזכיר את המבצע שלו מהמונדיאל. 

 



שאלקה – ורדר ברמן 2:1

שאלקה פספסה הזדמנות לחזור למקום השני בעקבות הפסד ביתי דרמטי במיוחד לזאבים. לא היו הרבה הזדמנויות במחצית הראשנה, אבל יהבן קונופליאנקה האוקראיני ניצל הזדמנות אחת בדקה ה-22 בבעיטה מחוץ לרחבה והשוער של ברמן ג'ירי פאבלנקה לא נקי מאשמה. המשחק השתנה במחצית השנייה, כשמתיה נסטסיץ' משאלקה הורחק בדקה ה-78 בצהוב שני ומקס קרוסה השווה דקה לאחר מכן אחרי השמטה של שוער שאלקה ראלף פהרמן. קרוסה כבש שער חמישי העונה. המילה האחרונה הייתה של יונוזוביץ', שהבקיע ממש בזמן פציעות לברמן כאשר גלש עם הכדור לעבר השער.  



ראפיניה ממהר לברך את ריברי על השער הנפלא (AFP)


וולפסבורג – שטוטגרט 1:1
דיבוק אוריגי שמושאל מליברפול הבקיע בדקה ה-24 מבישול של יונוס מאלי, אבל מאריו גומס הבקיע נגד האקסית אותה עזב בינואר בדקה ה-61 ורשם שער בכורה בקבוצתו החדשה כשהשווה מקרוב והעניק לקבוצתו נקודה חשובה בתחתית.


הרטה ברלין – הופנהיים 1:1

החלוץ הקרואטי אנדריי קרמריץ' כבש לאורחים בפנדל בדקה ה-38 אחרי שניקלאס שטרק הכשיל את ניקו שולץ. למרות זאת, סלומון קאלו הוותיק השווה בנגיחה להרטה בדקה ה-60.


מנשנגלדבאך – לייפציג 1:0

סגנית האלופה קטעה רצף של שני משחקי ליגה ללא ניצחון בזכות שער דרמטי של לוקמן בדקה ה-89 שהקפיץ אותה למקום השלישי עם אותו מספר נקודות כמו לברקוזן השנייה. המארחת איבדה גובה והתרחקה מהצמרת הגבוהה עם משחק שלישי רצוף ללא ניצחון. 



תוצאה נוספת: פרייבורג – לברקוזן 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי