דורטמונד מזהירה את כוכביה: "מי שירצה לעזוב יישב ביציע"

דורטמונד חוגגת
דורטמונד חוגגת | AFP

המנכ"ל האנס יואכים ואצקה התראיין בגרמניה לאחר מכירתם של דמבלה בקיץ ואובמיאנג בינואר וחשף: "שוחחתי עם השחקנים והבהרתי להם את עמדתי"

(גודל טקסט)

 דורטמונד מודעת לכך שהיא בבעיה קשה, והפיתרון שלה הוא תגובה זועמת ותוקפנית. הצהובים-שחורים, כידוע, איבדו בחצי השנה האחרונה את שני הכוכבים הגדולים, עוסמאן דמבלה ופייר-אמריק אובמיאנג שמחו על אי שחרורם ובסופו של דבר זכו לעבור לברצלונה ולארסנל בהתאמה, ובדורטמונד הפנימו שהם הצטיירו כמועדון שמאפשר לשחקנים לעזוב.

בשני המקרים ניסתה דורטמונד להילחם ככל שניתן ברצון השחקנים, בשני המקרים דווח על מספר הפרות משמעת שקדמו למכירתם של השניים בסכום כולל המתקרב לכ-200 מיליון יורו, אך כדי שהתופעה לא תחזור על עצמה גם בקיץ הקרוב ובשנים הבאות, החליט האנס יואכים ואצקה, מנכ"ל המועדון, לצאת בהצהרה לוחמנית.

"הודעתי לכל השחקנים ביום חמישי (יום לאחר סגירת החלון) שהשחקן הבא שיפתח בשביתה או ינסה להלחיץ אותנו כדי לקבל את השחרור, יהיה אומלל. נוצרה לנו בעיה גדולה והשחקן הבא שינהג בדרכים דומות ייאלץ להתמודד עם זה ולשבת ביציע. עכשיו כולם מודעים לכך וזו הודעה שאני שלם איתה".


פולישיץ'. קיבל רמז עבה בנוגע לעתידו (AFP)

דורטמונד מתכננת לבצע מספר שינויים משמעותיים בסגל בקיץ הקרוב, ובעיקר לא לשחרר את כוכביה, ביניהם כריסטיאן פולישיץ' הצעיר שכבר מחוזר על ידי הקבוצות הגדולות. "הסגל שיש היום יותר טוב מזה שלקח אליפויות ב-2011 וב-2012. אנחנו צריכים לעשות התאמות בקיץ וזה יהיה גם בהתאם לכדורגל שלנו בחצי העונה הקרובה", סיכם ואצקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי