צפו בתקצירים: פרנקפורט ושאלקה בחצי גמר הגביע

שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים
שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים | אתר רשמי

ללא טוואטחה, שנותר מחוץ לסגל, קובאץ' חגג עם 0:3 על מיינץ בזכות שערים של רביץ', האק (עצמי) ומסקראיי, לאצה הורחק בדקה ה-82. שער של בורגשטאלר סידר לרויאל בלוז 0:1 על וולפסבורג והעפלה לחצי הגמר

(גודל טקסט)
שלב רבע גמר הגביע הגרמני נמשך הערב (רביעי) עם שני משחקים. אחרי שבאיירן מינכן ובאייר לברקוזן הבטיחו את המקום שלהם בשלב הבא, גם איינטרכט פרנקפורט חגגה העפלה לארבע הגדולות. מאוחר יותר, שאלקה הזדקקה ל-0:1 יעיל על וולפסבורג כדי להבטיח גם את ההעפלה שלה אל חצי הגמר.


איינטרכט פרנקפורט – מיינץ 0:3
ללא טאלב טוואטחה, שנותר מחוץ לסגל, ניקו קובאץ' חגג העפלה לחצי הגמר עם תצוגה ביתית מוחצת. אנטה רביץ' כבש כבר אחרי 17 דקות, אחרי מחדל הגנתי מזעזע של רנה אדלר ושחקני ההגנה שלו. אלכסנדר האק הכפיל עם שער עצמי בדקה ה-52, ועומר מסקראיי (62) חתם. פרנקפורט משכיחה את התבוסה מול אוגסבורג במחזור האחרון, מיינץ עם הפסד שלישי ברציפות, אחרי שהיא נותרה בעשרה שחקנים בעקבות ההרחקה של דני לאצה (82).



חוגגים. שחקני פרנקפורט (אתר רשמי) 


שאלקה – וולפסבורג 0:1 

הרויאל בלוז השיגו את הכרטיס האחרון לחצי הגמר, דווקא אחרי ההפסד לוורדר ברמן בליגה. אחרי עשר דקות, גווידו בורגשטאלר דהר לעבר הרחבה, עבר את השומר שלו בקלות ומול השער גלגל בקלות. הזאבים התקשו להגיע לרלף פרהמן, והודחו בצורה מאכזבת. שאלקה, שמדורגת במקום החמישי וצמודה לבורוסיה דורטמונד, עדיין יכולה לזכות בתואר העונה. וולפסבורג תתרכז במאבקי ההישרדות. 


לחצו כאן כדי לצפות בתקציר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי